حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فاش‌شده پیکسل واچ و پیکسل 6a از عرضه زودهنگام این دو دستگاه حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

در این مرحله کاملاً واضح است که ساعت هوشمند اختصاصی گوگل با نام احتمالی پیکسل واچ که شایعه آن از سال گذشته مطرح شده بود، بالاخره امسال عرضه می‌شود. طبق یک گزارش جدید که به‌تازگی منتشر شده است، مشخصات پیکسل 6a و پیکسل واچ گوگل فاش شده که از عرضه ساعت هوشمند Wear OS در سه رنگ مختلف و فضای ذخیره‌سازی بالا حکایت دارد.

مشخصات پیکسل واچ و پیکسل 6a

اواخر سال گذشته گزارش شد که گوگل سرانجام در سال 2022 ساعت هوشمند “Pixel Watch” خود را عرضه خواهد کرد. از آن زمان شواهد بیشتری از واچ‌فیس‌ها و جزئیات تراشه احتمالی این دستگاه منتشر شد. اکنون، در آستانه موعد معرفی پیش‌بینی‌شده آن، افشاگر Max Weinbach از Android Police جزئیات بیشتری را در مورد ساعت هوشمند گوگل که از لیست موجودی شرکت‌های مخابراتی استخراج شده است، گزارش می‌دهد. پیکسل واچ با نام رمز شناخته‌شده “rohan” و پیکسل 6a با “bluejay”، به‌تازگی در این لیست دیده شده‌اند.

Max Weinbach ادعا می‌کند که ساعت پیکسل در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود: خاکستری، مشکی و طلایی. این به‌هیچ‌وجه یک ترکیب جدیدی نیست و درواقع با آنچه فیت بیت متعلق‌به گوگل درحال‌حاضر ارائه می‌کند، مطابقت دارد. ساعت Sense فیت بیت در رنگ‌های نقره‌ای، گرافیت و طلایی عرضه می‌شود، درحالی‌که Versa 3 یک مدل مشکی نیز دارد. همچنین اپل واچ سری 7 در رنگ‌های بسیار متنوع‌تری ازجمله آبی، سبز، قرمز و غیره به‌فروش می‌رسد. سامسونگ نیز گلکسی واچ 4 خود را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز به‌فروش می‌رساند.

مشخصات پیکسل 6a و پیکسل واچ

مشخصات پیکسل 6a و پیکسل واچ

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که این ساعت هوشمند 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت که بسیار فراتر از هر ساعت هوشمند Wear OS دیگری است که تابه‌حال دیده‌ایم. درحال‌حاضر گلکسی واچ 4 با 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، بیشترین حافظه داخلی را در بین ساعت‌های هوشمند بهره‌مند از Wear OS دارد. درحالی‌که پیش‌بینی گوگل برای این مقدار فضای ذخیره‌سازی در این مرحله ناشناخته است، به‌نظر می‌رسد نشانه قوی‌ای باشد که این شرکت در مورد مشخصات داخلی این دستگاه کوتاهی نکرده است. با توجه به منبع اطلاعات، همچنین منطقی است که فرض کنیم یک مدل مجهز به پشتیبانی از سیم‌کارت نیز در راه است، به‌ویژه با توجه به اینکه اپراتور موردنظر هنوز یک ساعت هوشمند غیر سلولار را به‌فروش نرسانده است.

درنهایت، این گزارش همچنین زمینه بیشتری را در مورد عرضه Pixel 6a ارائه می‌کند. مانند ساعت هوشمند، ظاهراً این تلفن دارای سه رنگ مختلف مشکی، سفید و سبز است. پیکسل 6 در رنگ‌های مشکی، سبز و قرمز و پیکسل 6 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه شدند. در این گزارش همچنین اشاره شده است که Pixel 6a دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که مطابق با فضای ذخیره‌سازی اولیه در دو نسل گذشته دستگاه‌های سری A پیکسل می‌باشد.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات اولیه پیکسل 6a و پیکسل واچ گوگل چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این دستگاه‌ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی