حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت شیائومی 12 پرو را ببینید: عملکرد قابل‌قبول و موردانتظار پرچمدار چینی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تست، تماشا کنید، شیائومی، مقاومت

همان‌طور که در ویدیوی جدید تست مقاومت شیائومی 12 پرو توسط زک نلسون که در یوتیوب با نام JerryRigEverything نیز شناخته می‌شود، نشان داده شده است؛ به‌نظر می‌رسد تلاش برای خم کردن این گوشی با دست خالی بیهوده خواهد بود. این گوشی پرچمدار عملکرد مشابهی با سایر دستگاه‌های پریمیوم داشته و استقامت چشمگیری را حتی در تست‌های مختلف ازجمله تست خم‌شدن از خود به‌جای گذاشته است.

تست مقاومت شیائومی 12 پرو

Xiaomi 12 Pro در تست خم شدن عملکرد خوبی به‌نمایش می‌گذارد؛ همان‌طور که برخی از بهترین تلفن‌های اندرویدی که توسط این یوتیوبر از این مرحله با موفقیت عبور کرده‌اند، ازجمله Samsung Galaxy S22 Ultra. البته تضاد کاملی نیز دراینجا وجود دارد و اخیرا مواردی بوده که دستگاه کاملا از وسط شکسته است، مانند OnePlus 10 Pro در آزمایشی مشابه.

چند عامل به‌وضوح در ساخت بادوام این گوشی نقش دارند. از شیشه گوریلا گلس 5 با روکش مات در پنل پشتی دستگاه گرفته تا فریم آلومینیومی مستحکم که با رنگ پنل پشتی مطابقت دارد. با این اوصاف، هر بار که نلسون سعی می‌کرد گوشی را از وسط خم کند، صدای جزئي‌ای از داخل آن به گوش می‌رسید.

 

 

در تست خراش، گوشی مشابه با سایر دستگاه‌های برتر عمل می‌کند. خراش‌ها بر روی صفحه‌نمایش در سطح 6 در مقیاس سختی Mohs قابل‌مشاهده هستند، با خراش‌های عمیق‌تر در سطح 7. این مورد با وجود محافظ صفحه Gorilla Glass Victus است که به‌نظر نمی‌رسد کاملاً در برابر خراش مقاوم باشد.

درحالی‌که نمایشگر نتوانست از تست سوختگی جان سالم به در ببرد، حسگر اثرانگشت موجود در صفحه‌نمایش علی‌رغم خراش شدید با تیغ فلزی، همچنان کارایی خود را حفظ می‌کند. درواقع، این حسگر هنوز هم اثرانگشت را در یک لحظه تشخیص می‌دهد.

تست مقاومت شیائومی 12 پرو

تست مقاومت شیائومی 12 پرو

Xiaomi Mi 11 و Mi 11 Ultra در تست مقاومت سال گذشته JerryRigEverything عملکرد مشابهی داشتند که نشان می‌دهد سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در بهبود یکپارچگی ساختاری دستگاه‌های خود عملکردی چشمگیری از خود به‌جای می‌گذارد.

شیائومی 12 پرو تا پایان تست چندین خراش در نقاط مختلف خود داشت، اما همچنان یک‌تکه بودن خود را حفظ کرده بود.

نظر شما درباره‌ی تست مقاومت شیائومی 12 پرو و عملکرد قابل‌قبول این گوشی پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
majidbolhasani

این طرف معلومه که با محصولات پیشرفت کرده چین و کره و دنیای شرق مشکل داره و عقده داره از زوری که میزنه تابلو هستش که از اون گروهی هستش که زورش میاد که چندتا شرکت در برابر آیفون دارن عرض اندام میکنن و دارن با قیمت نصف و بعضا حتی کمتر و خیلی مناسب تر از آیفون گوشی هایی با تمام کارایی ها و برتری های بیشتر از آیفون ارائه میدن.من اس ۲۰ اف ای فایوجی دارم با ۱۴ تومن تمام امکانات و کارایی و قدرت یه آیفون ۱۲ پرو رو داره در برابر ۳۰ میلیون پولی که باید عرق کنی و بدی پای آیفون.امتیاز تست آنتوتو ۵۴۹ هزار اس ۲۰ اف ای فایو…. در برابر ۵۸۰ هزار آیفون ۱۲ پرو.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی