حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری پیکسل واچ گوگل مشخص شد؛ کمی نگران کننده برای سایر رقبا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

مدت‌ها بود که شایعاتی درباره اسمارت واچ گوگل به گوش می‌رسید. محصولی که می‌توانست نشان دهد گوگل قصد بالا بردن ظرفیت اکوسیستم خود همچون اکوسیستم اپل را دارد. حالا اما ظرفیت باتری پیکسل واچ گوگل مشخص شده است که این موضوع کمی برای سایر رقبا نگران کننده به نظر می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظرفیت باتری پیکسل واچ گوگل مشخص شد…!

به نظر می‌رسد گوگل اولین ساعت هوشمند خود را که شایعات و علامت تجاری آن نشان می‌دهد پیکسل واچ نامیده می‌شود را امسال عرضه خواهد کرد. گروهی از کارمندان گوگل ظاهرا اخیرا یک نمونه اولیه از آن را در رستورانی جا گذاشته‌اند. بنابر گزارش‌ها و رندرهایی که تا بحال منتشر شده است، گویا این ابزار پوشیدنی دارای یک صفحه نمایش گرد، طراحی مینیمالیستی و بخشی برای مسیریابی است. اما در جدیدترین گزارش دریافتی، اکنون ظرفیت باتری این ساعت هوشمند لو رفته است.

نسخه آزمایشی خاصی که Business Insider سال گذشته درباره مشخصات آن اطلاعاتی دریافت کرده بود، نشان می‌داد که این ساعت هوشمند با یک بار شارژ حداقل یک روز دوام خواهد آورد و انتظار می‌رفت که نسخه نهایی آن نیز عمر باتری بیشتری داشته باشد.

ظرفیت باتری پیکسل واچ گوگل

طبق گزارش امروز، پیکسل واچ یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. طبق شایعات قبلی، عرض آن نیز ۴۰ میلی‌متر است و برای مقایسه، گلکسی واچ ۴ نسخه ۴۰ میلی‌متری سامسونگ به یک باتری کوچک‌تر ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که نزدیک به ۲۴ ساعت دوام می‌آورد. ظاهرا پیکسل واچ نیز کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از گلکسی واچ ۴ خواهد بود، به همین دلیل است که فضای بیشتری برای باتری نسبتا بزرگ‌تر خود دارد و ممکن است بتواند عمر باتری نسبتا بیشتری را ارائه دهد.

مدل‌های مشابه دیگر شامل فسیل Gen 6 و Skagen Falster Gen 6 هستند و هر دو باید به صورت شبانه روز شارژ شوند. پیکسل واچ به احتمال زیاد از یک تراشه ساخت سامسونگ استفاده می‌کند، شاید این تراشه همان تراشه‌ای باشد که آخرین ساعت‌های گلکسی واچ به آن مجهز خواهند شد، بنابراین ظاهرا بهینه سازی تنها چیزی است که می‌تواند عمر باتری را به بیش از ۲۴ ساعت افزایش دهد. گزارش امروز همچنین می‌گوید که پیکسل واچ اتصال سلولی (اینترنت همراه) را ارائه می‌دهد، اما مشخص نیست که آیا این موضوع برای هر سه مدل شایعه شده در دسترس است یا خیر.

تصاویر جدید پیکسل واچ بر روی مچ دست به‌همراه قیمت و نحوه دسترسی آن فاش شد

به گفته PhoneArena، اولین ساعت هوشمند گوگل با سیستم عامل Wear OS 3 همراه خواهد شد که به طور مشترک توسط گوگل و سامسونگ توسعه داده شده است و از آنجایی که این شرکت اکنون مالک Fitbit است، احتمالا شاهد یکپارچه سازی این ساعت با Fitbit نیز خواهیم بود. همچنین ممکن است پیکسل واچ برخی از سنسورهای سلامتی را نیز از این برند قرض گیرد.

طبق گزارش‌ها، این ساعت تنها در چند بازار عرضه می‌شود و انتظار می‌رود قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار داشته باشد که آن را کمی گران‌تر از گلکسی واچ ۴ با قیمت ۲۴۹ دلار می‌کند، با این حال احتمالا این ساعت کمی مقرون به صرفه‌تر از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ است که قیمت آن از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ساعت‌های هوشمند می‌توانند به بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۲ تبدیل شوند یا خیر. نظر شما در مورد ظرفیت باتری پیکسل واچ گوگل چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان