حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید پیکسل واچ بر روی مچ دست به‌همراه قیمت و نحوه دسترسی آن فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

در چند روز گذشته شاهد افشاگری‌هایی از پیکسل واچ گوگل بوده‌ایم که طراحی مدرن و مینیمال ساعت هوشمند آینده این شرکت را نشان می‌داد. به‌تازگی اما، تصاویر جدیدی از پیکسل واچ بر روی مچ دست یک کاربر در فضای وب منتشر شده است که اطلاعات دقیق‌تری از المان‌های طراحی و سنسورهای این ساعت به ما می‌دهد. همچنین در افشاگری جداگانه‌ای، قیمت احتمالی پیکسل واچ به‌همراه جزئيات دسترسی آن نیز فاش شده است.

تصاویر جدید پیکسل واچ

بندهای سیلیکونی پیکسل واچ که احتمالاً توسط خود گوگل تولید شده‌اند، 20 میلی‌متری بوده و دارای رابط اختصاصی هستند که u/tagtech414 آن را به‌عنوان محصولی بسیار ایمن در مچ دست خود توصیف کرده است.

تصاویر جدید پیکسل واچ

تصاویر جدید پیکسل واچ

با توجه به اینکه مدل فاش‌شده از پیکسل واچ اکنون کامل مونتاژ شده و می‌توان آن را پوشید، اولین برداشت‌ها از این ساعت به‌نقل از کاربر افشاگر به‌شرح زیر است:

    مهم‌تر از همه، این راحت‌ترین ساعتی است که من تابه‌حال پوشیده‌ام. همچنین بسیار نازک‌تر از آن چیزی‌ست که تصور می‌کنید. درمقایسه با گلکسی واچ، این احساس دست می‌دهد که اصلا این ساعت را نپوشیده‌ام. به‌علاوه، تاج فیزیکی در لبه‌ی کناری ساعت درهنگام خم کردن مچ به عقب یا تایپ کردن، به پشت دست من فرو نمی‌رود؛ این چیزی است که من را در ساعت‌های دیگر خسته می‌کند.

به‌خصوص در مورد تاج کاملاً برجسته شده است، نکات مثبتی نیز وجود دارد. از این عکس‌ها، ضخامت 14 میلی‌متری ساعت هنگام نگاه کردن به ساعت 40 میلی‌متری چندان مشخص نیست. گفته می‌شود که قاب صفحه‌نمایش بدون حاشیه قابل‌مشاهده 30 میلی‌متر است، درحالی‌که وزن کل صفحه 36 گرم می‌باشد.

شما به‌وضوح می‌توانید لایه صفحه‌نمایش، قاب نقره‌ای و سنسورهای سلامتی را در زیر دستگاه ببینید، که اشاره کردیم شباهت‌هایی با Fitbit Charge 5 و Luxe دارند.

جزئيات قیمت و دسترسی

افشاگر Yogesh Brar اخیرا با استناد به یک «منبع نسبتاً جدید» فاش کرده است که پیکسل واچ گوگل ممکن است بین 300 تا 400 دلار قیمت داشته باشد. این امر آن را در رقابت مستقیم با Apple Watch Series 7 و Samsung Galaxy Watch 4 Classic قرار می‌دهد. این اطلاعات قیمت‌گذاری همچنین با گزارش قبلی مطابقت دارد که ادعا می‌کرد ساعت پیکسل ممکن است بیش از یک نمونه فیت‌بیت قیمت‌گذاری شود.

Brar همچنین در توییت خود خاطرنشان کرد که این ساعت هوشمند می‌تواند عرضه محدودی داشته باشد، که نشان می‌دهد ممکن است فقط در چند بازار محدود، درست مانند گوشی‌های پیکسل، عرضه شود.

در جای دیگر، منبع Brar شایعه قدیمی دیگری را تأیید کرده و بیان کرد که گوگل و سامسونگ برای پیکسل واچ با یکدیگر همکاری کرده‌اند. اعتقاد بر این است که این دستگاه تراشه Snapdragon 4100 کوالکام را به‌نفع یک چیپست اگزینوس از سوی سامسونگ کنار خواهد گذاشت.

همچنین اطلاعات جدیدی در مورد برخی از ویژگی‌های دستگاه وجود دارد. طبق اطلاعات فاش‌شده، پیکسل واچ تمام حسگرهای مشابه گلکسی واچ، ازجمله سنسور ECG را به‌همراه داشته و ممکن است در دو اندازه، با حداقل چهار رنگ مختلف برای بند خود عرضه شود.

دیدگاه شما پیرامون طراحی پیکسل واچ در تصاویر فاش‌شده اخیر از آن چیست؟ همچنین قیمت و دسترسی محدود ساعت آینده گوگل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی