حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدیدی از 12S Pro شیائومی و Mix Fold 2 منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، شیائومی، موبایل

گوشی‌های برند شیائومی تقریبا در همه رده بازار حضور پر رنگی دارند و این شرکت سعی می‌کند تنوع خاصی را برای تمامی سلیقه‌ها در نظر بگیرد. طبق آخرین اخبار دریافتی، اطلاعات جدیدی از شیائومی 12S Pro و Mix Fold 2 منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات جدیدی از 12S Pro شیائومی و Mix Fold 2 منتشر شد

تقریبا چهار ماه از معرفی سری ۱۲ شیائومی می‌گذرد و این سری به تازگی وارد بازار جهانی شده است. می‌توان تصور کرد که شیائومی ۱۲ اولترا، شیائومی 12T و شیائومی 12T Pro نیز به این خانواده بپیوندند. اما حالا معلوم شده است که موارد کذکور تنها دستگاه‌های جدیدی نیستند که به این سری خواهند پیوست.

شایعه‌ای در شبکات اجتماعی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲پرو نیز نسخه‌های بهبود یافته خود را دریافت خواهند کرد که با نام‌های شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو وارد بازار خواهند شد. اخیرا این مدل‌ها در پایگاه داده EMEI رویت شده‌اند که در آن 2206122SC شماره مدل Xiaomi 12S Pro است و 2206123SC شماره مدل Xiaomi 12S است.

اطلاعات جدیدی از 12S Pro شیائومی و Mix Fold 2

از جمله ویژگی‌های محصولات جدید، می‌توان به وجود پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس اشاره کرد که نسخه بهبود یافته اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود و توسط TSMC تولید خواهد شد. شیائومی ۱۲ اس و شیائومی ۱۲ اس پرو احتمالا در تابستان عرضه خواهند شد. این شرکت همچنین قصد دارد نسل دوم شیائومی میکس فولد تاشو را عرضه کند و ممکن است در ماه ژوئن خبر جدیدی درباره این محصول ارائه شود.

طبق شایعات، دوربین اصلی شیائومی میکس فولد ۲ همانند شیائومی ۱۲ اولترا طراحی خواهد شد که یک ناحیه گرد عظیم با چندین سنسور تصویربرداری را شامل می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نسل دوم پردازشگر تصویر اختصاصی Surge C1، پنل ۸ اینچی انعطاف پذیر با نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز یا بالاتر باشد. این شرکت همچنین در تلاش برای کاهش چین و چروک صفحات نمایگشر محصولات تاشو خود است.

اطلاعات جدیدی از 12S Pro شیائومی و Mix Fold 2

به گفته GizChina، در شرایط کنونی، ممکن است در سال جاری، عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی به روسیه به میزان قابل توجهی کاهش یابد. حداقل بر اساس گزارش بلومبرگ، تحلیلگران سیتی گروپ چنین می‌گویند. در سال گذشته، طبق برآوردهای GS Group، تقریبا ۱۰.۳ میلیون گوشی هوشمند شیائومی در بازار روسیه به فروش رسیده است. این شرکت چینی از نظر فروش واحد با سهمی حدود ۲۹.۴ درصد در جایگاه دوم قرار گرفته است. شیائومی پس از شرکت سامسونگ در رتبه دوم قرار دارد که نتیجه آن ۱۱.۱ میلیون دستگاه بوده است.

طبق گفته کارشناسان سیتی گروپ، امسال ممکن است عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی به خاک روسیه ۳ میلیون دستگاه کاهش یابد. بنابراین احتمالا سطح عرضه محصولات این شرکت بین ۷.۳ میلیون واحد یا ۷.۵ میلیون واحد دستگاه خواهد بود. تحلیلگران دلایل متعددی را ذکر می‌کنند که به دلیل آن فروش دستگاه‌های شیائومی در روسیه کاهش می‌یابد. یکی از این دلایل، سقوط ارزش روبل و اختلال در زنجیره تامین است. علاوه بر این، روس‌ها به دلیل فشار مالی  و تحریم‌های همه جانبه مجبور خواهند بود گوشی‌های هوشمند کمتری بخرند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان