حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی CIVI 1S مشخص شد: اول اردیبهشت ماه 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی CIVI 1S نسل ارتقا یافته گوشی هوشمند شیائومی CIVI با محوریت یک طراحی زیبا در چین است. این شرکت سال گذشته شیائومی CIVI 1 را معرفی کرد. اما گزارش‌ های اخیر ادعا می‌کنند که این شرکت در حال آماده‌ سازی ملزومات برای معرفی یک نسخه پیشرفته از دستگاه شیائومی CIVI است. امروز اما این برند با تایید شایعات، یک تاییدیه رسمی منتشر کرد مبنی بر اینکه شیائومی CIVI 1S را در 1 اردیبهشت ماه سال جاری در چین معرفی خواهد کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، CIVI 1S جانشین نسل قبل نخواهد بود، بلکه صرفا یک نسخه بروز شده از این تلفن هوشمند موجود است.

همانطور که در تیزر زیر مشاهده می شود، شیائومی CIVI 1S طراحی بسیار نازکی دارد. قسمت پشتی گوشی دارای یک واحد دوربین سه گانه در قسمت بالا سمت چپ است. از آنجایی که تنها سه روز تا عرضه این گوشی هوشمند باقی مانده است، انتظار می‌رود این شرکت پست های بیشتری را در شبکه اجتماعی چینی ویبو برای تایید ویژگی های کلیدی Xiaomi CIVI 1S منتشر کند.

تاریخ معرفی شیائومی CIVI 1S مشخص شد: اول اردیبهشت ماه 1401

مشخصات شیائومی CIVI 1S

گزارش های اخیر نشان می‌دهد که شیائومی CIVI 1S به صفحه نمایش 6.55 اینچی آمولد LTPO مجهز خواهد شد که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. تا آنجا که به طراحی صفحه نمایش مربوط می‌شود، شیائومی CIVI 1S دارای لبه های منحنی و سوراخ پانچ در سمت بالا در وسط صفحه نمایش خواهد بود.

قسمت جلویی شیائومی CIVI 1S ممکن است دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX616 باشد. تنظیمات دوربین پشتی آن نیز ممکن است شامل یک لنز 64 مگاپیکسلی از نوع سامسونگ GW3 با قابلیت لرزشگیری اپتیکال تصاویر است. همچنین یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX355 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق یا ماکرو باشد.

چیپست Snapdragon 778G Plus می تواند در زیر بدنه Xiaomi CIVI 1S وجود داشته باشد. همچنین ممکن است این دستگاه با 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این گوشی زیبایی محور می‌تواند با یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. همچنین ممکن است از شارژ سریع 55 واتی یا 67 واتی پشتیبانی کند. به نقل از منبع، CIVI 1S احتمالاً از ماه آینده در چین برای خرید در دسترس خواهد بود.

 

اگر شیائومی CIVI 1 را می‌پسندید احتمالاً نسخه ارتقا یافته آن نیز برای شما جذاب باشد. نهایتاً شاید این مدل برخلاف مدل قبلی به بازار های جهانی نیز عرضه شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری