حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس نورد بادز و دو گوشی هوشمند این شرکت مشخص شد: 8 اردیبهشت 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

با آن‌که تنها چند هفته از زمان عرضه جهانی گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو می‌گذرد؛ اما این برند با انتشار یک اعلامیه، تاریخ برگزاری رویداد آینده خود با محوریت رونمایی از نورد بادز و دو گوشی هوشمند دیگر که احتمالا Nord CE 2 Lite و OnePlus 10R خواهند بود را مشخص کرد.

تاریخ معرفی وان پلاس نورد بادز، نورد CE 2 Lite و OnePlus 10R

وان پلاس هند با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر خود، اعلام کرد که میزبان یک رویداد معرفی مجازی در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) با تمرکز بر مشتریان خود در این کشور خواهد بود. در این رویداد “شماری از دستگاه‌های وان پلاس” رونمایی می‌شوند که تصویر تیزر نیز به‌وضوح سه دستگاه مختلف را نشان می‌دهد.

تنها دستگاه واضحی که ازطریق این پوستر مشخص می‌باشد، OnePlus Nord Buds است که شایعات معرفی آن از هفته‌های گذشته به‌گوش می‌رسد. طراحی این ایربادز که در رده‌ی قیمتی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود، به‌وضوح مشخص بوده و مطابق با رندرهایی است که پیش‌تر منتشر شده بودند.

تاریخ معرفی وان پلاس نورد بادز، نورد CE 2 Lite و OnePlus 10R

تاریخ معرفی وان پلاس نورد بادز، نورد CE 2 Lite و OnePlus 10R

سپس، دو گوشی هوشمند دیگر با طراحی منحصربه‌فرد وجود دارد. احتمالاً یکی از دستگاه‌ها OnePlus 10R خواهد بود که دنباله‌ای برای OnePlus 9R است که سال گذشته عرضه شد. گوشی دیگر احتمالاً OnePlus Nord CE 2 Lite می‌باشد؛ یک میان‌رده دیگر ازآنچه در اوایل امسال عرضه شد. یکی از این دستگاه‌ها، به‌گفته‌ی یک منبع آگاه و قابل‌اعتماد، «OnePlus Ace» نامیده می‌شود و با شارژ 150 واتی و تراشه مدیاتک Dimensity 8100 عرضه خواهد شد.

یکی از دو نسخه دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 150 واتی است. نوع دیگر دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 80 واتی می‌باشد. مشخص نیست که کدام یک از این دو دستگاه در هند عرضه خواهد شند. از آنجایی که اوپو پیش از این تایید کرده بود که گوشی هوشمند آینده وان پلاس با جدیدترین فناوری شارژ سریع در سطح جهانی عرضه خواهد شد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که OnePlus مدل شارژ سریع 150 واتی را در هند عرضه کند.

دیدگاه شما پیرامون معرفی احتمالی وان پلاس نورد بادز، نورد CE 2 Lite و OnePlus 10R چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی