حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های جدید وان پلاس 10R جزئیات طراحی این گوشی را به وضوح نشان می‌دهند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

در چند روز اخیر شایعاتی درباره وان پلاس ۱۰ آر منتشر شده است. گوشی مذکور جایگزین نسل قبلی خود، یعنی 9R خواهد شد. در هفته گذشته مشخصات کامل و رندر های اولیه وان پلاس 10R فاش شد. رندر های جدید این دستگاه اما جزئیات طراحی آن را به وضوح نشان می‌دهند.

طراحی وان پلاس 10R تفاوت هایی با ریلمی GT Neo3 دارد

با توجه به مشخصات لو رفته، گفته می‌شود که OnePlus 10R در حقیقت نسخه ری‌برند شده Realme GT Neo3 است. اکنون، به لطف رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط Yogesh Brar می‌توان گفت که اگرچه گوشی آینده وان پلاس دارای مجموعه ای از ویژگی های مشابه با GT Neo3 است، اما از نظر طراحی تفاوت های جزیی خواهد داشت.

رندر وان پلاس 10R

با توجه به رندر های منتشر شده، می‌دانیم که وان پلاس 10R بر خلاف ریلمی نئو جی تی ۳ رنگ آمیزی پر زرق و برقی ندارد. چراغ فلش LED نیز در سمت راست ماژول دوربین و در کنار لنز دوربین اصلی قرار گرفته. این در حالی است که فلش LED ریلمی جی تی ۳ در زیر لنز دوربین اصلی تعبیه شده است.

همان‌طور که گزارش اخیر وب‌سایت GizmoChina اشاره می‌کند، علی‌رغم طراحی بهینه‌شده OnePlus 10R، این دستگاه مانند realme GT Neo3 دکمه فیزیکی هشدار است. همچنین لازم است اشاره کنیم که این دستگاه اولین‌ گوشی برند وان پلاس است که به پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش مجهز خواهد بود. انتظار داریم که OnePlus 10R با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی سامسونگ E4 AMOLED با وضوح +FHD، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10+ به دست کاربران برسد. نیروی پردازشی این دستگاه توسط تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ همراه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی تأمین می‌شود. رم های این گوشی هوشمند از نوع LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی استفاده شده تز نوع UFS 3.1 خواهد بود.

رندر وان پلاس 10R

سه لنز دوربین در ماژول موجود در قاب پشتی وان پلاس 10R دیده می‌شوند‌. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX 766 بهره خواهد برد. دوربین دیگر نیز برای گرفتن عکس های اولترا واید به کار خواهد آمد و به سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی IMX 355  مجهز است. در نهایت یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. در پانچ هول وان پلاس ۱۰ آر نیز یک سنسور سامسونگ ISOCELL S5K3P9SP برای گرفتن عکس های سلفی قرار دارد.

مشخصات وان پلاس 10R فاش شد؛ پشتیبانی از شارژر ۱۵۰ واتی و تراشه مدیاتک

از دیگر ویژگی های OnePlus 10R می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، بلندگو های دوگانه و پشتیبانی از صدای Hi-Res اشاره کرد. این دستگاه با رابط کاربری OxygenOS 12 (مبتنی بر اندروید ۱۲) به دست خریداران می‌رسد. نکته جالب توجه آن است که وان پلاس 10R در دو نسخه متفاوت با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۸۰ واتی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی آینده وان پلاس چیست؟ شما حجم باتری بیشتر را ترجیح می‌دهید یا توان شارژ سریع تر را؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی