حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نورد بادز با عمر باتری 30 ساعته و قیمت 37 دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس امروز درکنار معرفی دو گوشی هوشمند OnePlus 10R و Nord CE 2 Lite، از ایربادز Nord Buds به‌عنوان اولین محصول صوتی تحت سری Nord رونمایی کرد. وان پلاس نورد بادز با عمر باتری 30 ساعته، درایور صوتی 12.4 میلی‌متری و قیمت 37 دلاری، مجموعه‌ای از امکانات قابل‌قبول درکنار قیمت مناسب را ارائه می‌کند.

وان پلاس نورد بادز

وان پلاس نورد بادز با قیمت کمتر از 3000 روپیه در هند، درحقیقت به‌رقابت مستقیم با ایربادزهای سایر برندهای مطرح مانند Boat TWS، Noise TWS، Realme TWS و بسیاری دیگر می‌پردازد. برخی از ویژگی‌های کلیدی Nord Buds عبارتند از: عمر باتری تا 30 ساعت، درایور صوتی 12.4 میلی‌متری و شارژ سریع.

OnePlus Nord Buds با قیمت 2799 روپیه (حدود 37 دلار) در دسترس خواهد بود و در رنگ‌های Black Slate و White Marbel موجود است. این محصول برای اولین بار در تاریخ 10 می به‌فروش خواهد رسید و خریداران می‌توانند Nords Buds را ازطریق Flipkart ،Amazon ،OnePlus.in و خرده‌فروشی‌های سراسر هند تهیه کنند.

وان پلاس Nord Buds مجهز به یک درایور صوتی 12.4 میلی‌متری بوده و برای اتصال بی‌سیم به بلوتوث 5.2 مجهز شده است. این دستگاه می‌تواند تا 7 ساعت با یک بار شارژ کار کرده و با قاب همراه نیز تا 30 ساعت دوام باتری خواهد داشت. شارژ سریع 10 دقیقه‌ای برای ارائه 5 ساعت گوش دادن به موسیقی کافی است. این ایربادز همچنین دارای سری‌های سیلیکونی در ابعاد متفاوت بوده که برای استفاده در انواع گوش‌ها مناسب است.

وان پلاس نورد بادز

وان پلاس نورد بادز

نورد بادز OnePlus با یک باتری 41 میلی‌آمپرساعتی همراه شده است و کیس آن نیز از یک باتری بزرگ‌تر 480 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. ایربادز جدید وان پلاس همچنین از صدای Dolby Atmos و تأخیر 94 میلی‌ثانیه برای بازی در گوشی‌های منتخب پشتیبانی می‌کند. با Nord Buds، یک میکروفون دوگانه با قابلیت کاهش نویز هوش‌مصنوعی دریافت می‌کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به گواهینامه IP55، پورت Type-C، کنترل‌های لمسی، تیونر صوتی Dirac، سه حالت تنظیم صدا و جفت‌شدن سریع در گوشی‌های وان پلاس اشاره کرد.

نظر شما پیرامون وان پلاس نورد بادز و قابلیت‌های آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی