حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعطیلی کارخانه تسلا در آلمان به دلیل تشدید درگیری روسیه و اوکراین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو، سیاست

درگیری روسیه و اوکراین تاثیر بسیار بدی بر دنیای تکنولوژی داشته است. به طوری که چشم‌انداز آینده این صنعت را به تغییرات زیادی روبرو ساخته. در آخرین مورد شاهد تعطیلی کارخانه تسلا در آلمان به دلیل تشدید درگیری روسیه و اوکراین هستیم. با ترنجی همراه باشید.

تعطیلی کارخانه تسلا در آلمان؛عواقب جنگ هر روز گسترده‌تر می‌شود…!

به گزارش تسلاراتی، به دلیل درگیری روسیه و اوکراین، دولت آلمان در حال بررسی تحریم گاز طبیعی روسیه است. این موضوع ممکن است به تعطیلی کارخانه تسلا در برلین آلمان منجر شود. پس از ماه‌ها تاخیر، تسلا مجوز شروع تولید و تحویل در کارخانه برلین خود را در ماه فوریه دریافت کرد. تسلاراتی به نقل از رسانه‌ آلمانی برلینر کوریر (Berliner-Kurier) نوشت که تحریم‌ها علیه روسیه می‌تواند به تعطیلی کارخانه تسلا در آلمان منجر شود.

تعطیلی کارخانه تسلا در آلمان

اگر آلمان تصمیم بگیرد روسیه را تحریم کند، کارخانه تسلا برلین باید تعطیل شود. بنجامین راشکه، رهبر گروه شورای سبز ایالت براندنبورگ، گفت که موضوع پیش آمده به این دلیل است که این نیروگاه برای ۶۰ درصد انرژی مورد نیاز خود به گاز طبیعی متکی است.

به گفته بنیامین راشکه اگر روسیه عرضه گاز به آلمان را قطع کند، دولت آلمان اولویت را به مصرف کنندگان و شهروندان خواهد داد. این اولویت عرضه گاز را به بیمارستان‌ها و مدارس و شرکت‌هایی مانند تسلا که پروژه‌های صنعتی بزرگ را اجرا می‌کنند، محدود خواهد کرد. در این شرایط، ممکن است مجبور شویم با تعطیلی صنایع مواجه شویم.

سهیم شدن ایلان ماسک در توئیتر منطقی نیست…!

یکی از سهام‌داران مهم شرکت تسلا می‌گوید  که سهم ایلان ماسک در توییتر منطقی نیست. ران بارون، یکی از بزرگ‌ترین سهامداران تسلا، اخیرا گفته که معتقد است ۹.۲ درصد سهام ایلان ماسک در توییتر و بهره‌مندی از صندلی هیئت مدیره او منطقی نیست.

بارون در مصاحبه‌ای در روز پنجشنبه گفت که فکر نمی‌کند این کار منطقی باشد. البته قطعا ۳ میلیارد دلار برای کسی که ۳۰۰ میلیارد دلار ثروت دارد یک سرمایه گذاری کوچک است. او صاحب تسلا است که ۱ تریلیون دلار ارزش دارد و در آینده نیز به سمت ۳ تریلیون دلاری شدن یا ۴ تریلیون دلاری شدن حرکت خواهد کرد.

تعطیلی کارخانه تسلا در آلمان

بارون به عنوان مدیرعامل گفت که وقتی گروه مدیریت دارایی او متوجه شد که ماسک در حال سرمایه گذاری در توییتر و پیوستن به هیئت مدیره آن است، تصمیم گرفتند هیچ سهمی در توییتر خریداری نکنند. بارون همچنین هرگونه نگرانی مبنی بر اینکه سهام ماسک در توییتر می‌تواند بر تسلا تأثیر بگذارد را رد کرد. وی گفت که وقتی روی چیزی تمرکز می‌کنید که منطقی نیست و هرگز تاثیری روی چیزی نخواهد داشت، قاعدتا تمرکز خود را از اهداف بزرگ، از دست می‌دهید.

پاسخ تسلا به پرونده شکایت از نقض ترمز یکی از خودروهایش

به گفته GizChina، آقای نی از ووهان به رد استار نیوز گزارش داد که یک تسلا مدل X 100D پنج ساله دارد. او ادعا می‌کند که در ۲۵ مارس با از کار افتادن ترمز و چرخاندن فرمان رانندگی می‌کند. ظاهرا او در آن زمان در حال رانندگی در یک گاراژ زیرزمینی بوده است. او با سرعتی در حدود ۳۰ کیلومتر در ساعت پا به ترمز گذاشت. پس از ۵ ثانیه، خودرو با سرعت ۱۵ کیلومتر بر ساعت به دیوار برخورد کرد و آسیب جدی به خودرو وارد کرد.

در همین راستا، تسلا ادعا می‌کند که این تصادف به دلیل سرعت بیش از حد مالک در کف لغزنده خیس پارکینگ بوده است. سرعت خودرو قبل از اینکه راننده ترمز کند ۳۰.۸ کیلومتر بر ساعت بوده است. در آن زمان چسبندگی لاستیک‌ها به سطح جاده کم بود که ربطی به کیفیت خودروی تسلا نداشته است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در نهایت تسلا خواهد توانست بر مشکلات خود غلبه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان