حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A23 4G سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در GeekBench مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

افشای اطلاعاتی اخیر تأیید کرده است که سامسونگ، گلکسی A23 را همانند Galaxy A22 در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار خواهد کرد. گوشی جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-A325F در گیک بنچ مشاهده شده است. ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند در حقیقت همان A23 4G خواهد بود.

گلکسی A23 4G سامسونگ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

لیست گیک‌بنچ گلکسی A23 نشان می‌دهد که این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام استفاده می‌کند. این چیپست شامل چهار هسته با فرکانس ۱.۹۰ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس ۲.۴ یگاهرتز است. بر اساس جزئیات CPU این تراشه، می‌توان متوجه شد که Galaxy A23 4G سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود.

گلکسی A23 حاضر شده در بنچمارک گیک بنچ از چهار گیگابایت حافظه رم بهره مند است. با اینکه برخی از دستگاه های میان رده و اقتصادی از نسخه جدید اندروید استفاده نمی‌کنند، اما این میان رده آینده سامسونگ به طور پیش‌فرض به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز خواهد بود. گلکسی A23 4G موفق به دریافت امتیاز ۳۸۴ در تست تک هسته ای و امتیاز ۱۶۱۲ در تست چند هسته ای شده است.

اطلاعات زیادی درباره میان رده آینده سامسونگ در دست نیست. اما انتظار می‌رود که این گوشی مانند نسل قبل به یک صفحه نمایش OLED و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز باشد. در روز گذشته، یک افشاگر معروف اطلاعات به کمک همکاری با CollegeDunia، رندر های گلکسی ای ۲۳ را منتشر کرد.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ منتشر شد؛ طراحی آشنا مشابه با برادران بزرگ‌تر

رندر های مذکور نشان می‌دادند که Galaxy A23 احتمالا دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی و دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی این دستگاه نیز مانند بسیاری از میان رده های اندرویدی در یک ناچ قطره ای قرار خواهد گرفت. با آنکه گزارش GizmoChina ادعا می‌‌کند میان رده مورد بحث سامسونگ از نمایشگر OLED بهره مند است، اما رندر های این دستگاه نشان داده اند که سنسور اثرانگشت Galaxy A23 از نوع خازنی بوده و بر روی دکمه پاور تعبیه خواهد شد.

با توجه به مشخصات فاش شده، و همچنین رندر های گلکسی A23 4G، نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی