حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت OneUI 4.1 گلکسی M62 به همراه اندروید ۱۲ منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ در چند ماه گذشته به روزرسانی اندروید ۱۲ و OneUI 4.0 را برای ده ها مدل از تلفن های هوشمند خود منتشر کرده است. در حال حاضر نیز، این غول فناوری کره ای آپدیت OneUI 4.1 و اندروید ۱۲ را برای گلکسی ام ۶۲ ارائه کرده است.

آپدیت OneUI 4.1 قابلیت های جدیدی را به همراه دارد

به‌روزرسانی اندروید ۱۲ برای گلکسی M62 با نسخه فریمو  M625FXXU2BVC3 ارائه می‌شود. این آپدیت هم اکنون در کشور های برزیل، اندونزی، عربستان سعودی و امارات در دسترس کاربران قرار گرفته است. به روزرسانی مذکور شامل وصله امنیتی مارس ۲۰۲۲ بوده؛ و همچنین باگ های موجود را برطرف کرده و عملکرد پایدار تری را برای ام ۶۲ سامسونگ به ارمغان می‌آورد.

Galaxy M62

اگر شما کاربر Galaxy M62 سامسونگ هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، وجود آپدیت  اندروید ۱۲ را بررسی کنید. همچنین اگر هنوز این به روزرسانی از طریق آپدیتر گوشی شما در دسترس نیست؛ می‌توانید فایل آن را از سطح اینترنت دانلود، و سپس بر روی تلفن هوشمند خود فلش کنید.

در رابط کاربری OneUI 4.1 اصلاحات خوبی صورت گرفته است. صفحه نمایش همیشه روشن (Always on display) و حالت دارک مود بهبود یافته اند. همچنین ویجت های بیشتری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. امکان شخصی سازی صفحه قفل و صفحه اصلی نیز تا حدی بهبود یافته است.

Galaxy M62

در این نسخه از رابط کاربری سامسونگ، اکثر برنامه های سیستمی از جمله اپلیکیشن دوربین و گالری بهبود های خوبی را تجربه کرده اند. اکنون به محض آنکه انگشت خود را بر روی دکمه شاتر نگه دارید، گوشی شما شروع به فیلم‌برداری می‌‌کند ‌‌‌‌‌. تشخیص سوژه نیز بهبود پیدا کرده و هم اکنون می‌توانید از حیوانات خانگی خود با کمتر میزان به هم ریختگی، عکس های پرتره ثبت کنید.

بر اساس گزارش SamMobile، در اپلیکیشن گالری نیز گزینه های بیشتری برای مرتب سازی آلبوم ها در اختیار خواهید داشت. می‌توانید اطلاعاتی مانند مکان، زمان و تاریخ را ویرایش کنید. ویرایشگر عکس و ویدیو نیز به شما اجازه می‌دهد که استیکرها و ایموجی به عکس ها اضافه کنید، یک تصویر را روی تصویر دیگر بچسبانید و کلاژهای ویدیویی ایجاد کنید.

وعده ۴ سال آپدیت اندروید برای Galaxy A53 و Galaxy A33 سامسونگ

امنیت و حریم خصوصی شما نیز در دوازدهمین نسخه اندروید بهبود یافته است. آیکون هایی در این نسخه از اندروید اضافه شده اند که به محض استفاده اپلیکیشنی از دوربین یا میکروفون گوشی هوشمند شما، ظاهر خواهند شد. صفحه‌کلید سامسونگ طرح‌بندی‌ و گزینه‌های ورودی، پیشنهادات زبان مبتنی بر گرامر و شکلک های جدیدی را ارائه می‌دهد. بخش AR Zone به شما امکان می دهد GIF و استیکر های بیشتری را اضافه کنید و همچنین آواتار های شخصی سازی شده خود را به کار ببرید. همچنین اپلیکیشن های تقویم، Bixby، مرورگر سامسونگ اینترنت و حالت Eye Comfort نیز بهبود های قابل توجهی پیدا کرده اند.

آیا شما آپدیت رابط کاربری OneUI 4.1 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meysamsn

برای A71 هم اومد و من نصب کردم، اندروید 12 و one ui 4.1

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی