حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F62 با تغییر نام به گلکسی M62 وارد بازارهای جهانی می شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی F سامسونگ برای بازار هند است. هفته گذشته شاهد معرفی و رونمایی سامسونگ از مدل جدید گلکسی F62 در بازار هند بودیم. اما امروز این شرکت کره ای اعلام کرد این مدل با تغییر نام به گلکسی M62 وارد بازارهای جهانی می شود.

گلکسی M62 همان گلسی F62 است

برخلاف برخی از تولیدکنندگان، سامسونگ طی چند سال اخیر یک طرح نامگذاری کاملاً ثابت برای مجموعه بزرگ گوشی های خود داشته است و همیشه به آن پایبند بوده است. با این حال، اکنون به نظر می رسد که این شرکت راه اوپو را دنبال کرده و مسیر تغییر نام تجاری دستگاه های جدید سری گلکسی F خود را طی می کند. طبق گزارشات اخیر gsmarena، این شرکت قصد دارد نام تجاری گلکسی F62 را به گلکسی M62 برای بازارهای بین المللی تغییر دهد و سپس آن را روانه بازار کند.

گلکسی M62

گلکسی M62

مشخصات گلکسی F62

گلکسی F62 سامسونگ دومین عضو از خانواده خود است و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری را ارایه می کند. این حجم باتری زیاد می تواند برای کابرانی که عمر باتری برای آن ها اهمیت دارد، یک گزینه خیلی خوب به شمار برود. البته به یاد داشته باشید که حجم باتری بالا همیشه به معنی عمر باتری بالا نیست.

گلکسی F62 از چیپست پرچمدار قدیمی Exynos 9825 پشتیبانی می کند. این مدل با ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.0 و ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم جفت می شود.

سامسونگ Galaxy F62 با ضخامت 9.5 میلی متر و وزن ۲۱۸ گرم برای یک دستگاه ۶.۷ اینچی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری واقعا جذاب است. در جلو یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن FHD+، رفرش ریت ۶۰ هرتز و دوربین سلفی موجود در حفره نمایشگر دیده می شود. این نمایشگر توسط Gorilla Glass 3 محافظت می شود اما اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور کناری تعبیه شده است.

گلکسی M62

گلکسی M62

برای دوربین چهارگانه قاب پشتی گلکسی F62 شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. در جلو یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. امکاناتی مانند Single take ، حالت pro ، حالت شب نیز موجود است.

سامسونگ Galaxy F62 یک باتری بزرگ 7000 میلی آمپری را ارایه  می کند و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند. همچنین می توان از آن برای شارژ سایر دستگاه های USB C استفاده کرد. این دستگاه به صورت پیش فرض Android 11 را با One UI 3.1 ارایه خواهد کرد. Samsung Pay با NFC نیز پشتیبانی خواهد شد.

 

نظر شما درباره این میان رده و سیاست تغییر نام سامسونگ برای بازارهای مختلف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نمایشگر الجی وینگ ۸۸ رو از دکسومارک گرفت

Mahdi

عاشقتم الجی

c.T.S.A.c

چی نه باوا :O

ایول سامی.
ینی با این قیمت و مشخصات خفن میتونه برا سامسونگ سنگ تموم بزاره.😀😀

Mahdi

از این طراحی دوربین مربعی حالم بهم میخوره یه جوریه

Milad7

سامسونگ مثل قارچ سمی گوشی تولید میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی