حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت OneUI 4.1 برای گلکسی A52s 5G، A71 5G و S20 FE 4G ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

هفته گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر آنکه کاربران گلکسی A52s 5G با مشکلاتی مانند کند شدن و تخلیه سریع باتری گوشی هوشمند خود روبرو هستند. این مشکلات پس از عرضه رابط کاربری OneUI 4.0 و اندروید ۱۲ توسط سامسونگ، به وجود آمدند. هم اکنون اما آپدیت OneUI 4.1 برای برخی از گوشی های هوشمند سامسونگ منتشر شده است. انتظار می‌رود که این آپدیت مشکلات به وجود آمده را برطرف کند.

آپدیت OneUI 4.1 احتمالا باگ های موجود را رفع می‌کند

سامسونگ آپدیت رابط کاربری One UI 4.1 را برای گوشی های Galaxy A52s 5G، Galaxy A71 5G و S20 FE عرضه کرده است. احتمالا این آپدیت مشکلات به وجود آمده در نسخه قبل را بر طرف خواهد کرد. دو گوشی A52s و S20 FE در گذشته آپدیت OneUI 4.0 را دریافت کرده اند. اما ای ۷۱ این نسخه از رابط کاربری سامسونگ را دریافت نکرده و مستقیما به OneUI 4.1 ارتقاء پیدا خواهد کرد.

آخرین به‌روزرسانی، بهبودهای زیادی را همراه با و پچ امنیتی مارس ۲۰۲۲ برای این دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد. برخی از ویژگی های برجسته که با این به روز رسانی ارائه می‌شود شامل: Smart Calander و RAM Plus بهبود یافته است. قابلیت رم مجازی جدید سامسونگ با عنوان رم پلاس عرضه می‌شود و امکان اضافه کردن ۲ تا ۸ گیگابایت حافظه رم را به دستگاه های سامسونگ دارد.

آپدیت گلکسی اس 22 برای حذف محدودیت عملکرد بازی ها منتشر شد

گفته می‌شود که این به روز رسانی در حال حاضر در اروپا و کره جنوبی در دسترس کاربران قرار گرفته است. و به زودی شاهد عرضه گسترده تری خواهیم بود. اگر هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار، وجود آپدیت OneUI 4.1 را در گوشی‌ گلکسی خود بررسی کنید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل، فایل این به روزرسانی را از سرور های سامسونگ دانلود کرده و به طور دستی بر روی تلفن هوشمند خود فلش نمایید.

نظر شما چیست؟ آیا مشکلاتی را پس از دریافت آپدیت رابط کاربری OneUI 4.0 مشاهده کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لعنتی A51 از یادت رفته🤬🤬

mehrad

سلام.برای A52s ایران کی میاد؟؟

mehrad

امروز هجدهم فروردین آپدیتش برام اومد

.Yakuza

سلام …ترنجی در مورد پردازنده جدید کوالکام از سری 7Gen 1 با … GPU 662 هم بنویس که ساختار 8هسته ای ..شامل چهار هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 هست و ساختار ARM’s V9 ….رقیب دایمنسیتی 8100… اخبارش رو پوشش بدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی