حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جنس قاب پشتی شیائومی ۱۲ اولترا در ۳ انتخاب ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

این روزها قاب پشتی موبایل های ما تمایزدهنده آن ها با دیگر مدل ها هستند. برخی شرکت ها از شیشه استفاده می کنند، برخی پلاستیک، گاها چرم و به ندرت شاهد استفاده از سرامیک هستیم. چرا واقعا موبایل تماما آلومینیومی نمی‌سازید دیگر!؟ به هر حال! خبر خوب این است که جنس قاب پشتی شیائومی ۱۲ اولترا در ۳ انتخاب ارایه می شود. به هر حال Xiaomi 12 Ultra پرچمدار ۲۰۲۲ این شرکت است و چنین تنوعی می تواند آن را خاص تر کند.

جنس قاب پشتی شیائومی ۱۲ اولترا

گزارش جدیدی از چین منتشر شده و برخی از ویژگی‌های طراحی شیائومی 12 اولترا را عنوان می کند. ما در حال حاضر ایده خوبی از ظاهر گوشی داریم، بنابراین جدیدترین شایعه اینجاست تا در مورد جنس بدنه و رنگ ها، جاهای خالی را پر کند، حداقل تا حدی.

در حالی که Xiaomi Mi 11 Ultra سال گذشته تنها یک نسخه سرامیکی داشت، این شرکت می‌خواهد این بار حق انتخاب را به شما بدهد. ظاهراً شیائومی 12 اولترا در سه مدل زیر ارایه می شود:

  1. ۱- شیشه ای
  2. ۲- سرامیکی
  3. ۳- چرم گیاهی

گزینه اول در چندین گزینه رنگی در دسترس خواهد بود، مدل سرامیکی فقط در رنگ سیاه و سفید موجود خواهد بود، در حالی که رنگ های پیکربندی چرم گیاهی هنوز ناشناخته است.

رندر غیررسمی شیائومی ۱۲ اولترا

رندر غیررسمی شیائومی ۱۲ اولترا

احتمالاً نیازی به گفتن نیست که گزینه سرامیکی کمی گران‌تر از نمونه شیشه‌ای خواهد بود، زیرا قالب‌گیری آن سخت‌تر است، اما در عوض خود قاب پشتی بادوام‌تر خواهد بود.

شما بین این ۳ گزینه کدام یک را انتخاب خواهید کرد؟ دوست دارید قاب پشتی موبایل شما چه احساسی داشته باشد؟ شاید هم اهل قاب باشید و این بخش حتی اگر پلاستیکی باشد خیلی شما را اذیت نکند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)