حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد 2 احتمالا اولین گوشی تاشو با لولای 360 درجه خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

پس از گذشت حدود یک سال از زمان عرضه اولین گوشی هوشمند شیائومی با نام Mi Mix Fold، حال در آستانه‌ی عرضه نسل دوم این دستگاه با نام احتمالی میکس فولد 2، گزارش‌های هیجان‌انگیزی از تجهیز این گوشی به یک طراحی 360 درجه به‌کمک فناوری لولای پیشرفته آن به‌گوش می‌رسد.

فرم طراحی جدید شیائومی میکس فولد 2

شیائومی یکی از اولین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه بود که دست به عرضه گوشی تاشو زد. بااین‌حال، قبل از عرضه MIX Fold در سال گذشته، چند مورد دیگر از هواوی، سامسونگ و موتورولا به بازار ورود پیدا کرده بودند. به‌هرحال مدل مذکور مدت‌ها بود که شایعاتی پیرامون آن منتشر شده و درنهایت در سال گذشته نیز به‌صورت رسمی معرفی و عرضه شد. حالا جانشین این گوشی با نام Xiaomi MIX Fold 2 به‌تازگی بر سر زبان‌ها افتاده است.

امروز، یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی Weibo، اطلاعاتی در مورد شیائومی میکس فولد 2 در کد l18 پیدا کرد. این کد درحقیقت به نام رمز نسل جدید پرچمدار تاشو شیائومی اشاره دارد. همچنین، این فرد با استناد به محتویات کدهای فاش‌شده، استدلال می‌کند که این گوشی از تا شدن معکوس پشتیبانی می‌کند. دراین‌صورت، شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که گوشی هوشمندی با نمایشگر تاشو معکوس با لولای 360 درجه عرضه می‌کند. بااین‌حال، درحال‌حاضر، ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این سازنده چینی می‌تواند این فناوری را در آینده‌ی نزدیک تکمیل کند یا خیر، دراختیار نداریم.

فرم طراحی جدید شیائومی میکس فولد 2

فرم طراحی جدید شیائومی میکس فولد 2

نسل اول Xiaomi MIX Fold با تعدادی فناوری نوآورانه مانند لنز مایع عرضه شد. برای اینکه بفهمیم این فناوری به چه معناست، بیایید آن را با یک لنز سنتی مقایسه کنیم. هنگام عکاسی از تصاویر ماکرو، حرکت عنصر در لنز افزایش می‌یابد. جدای از این، الزامات زیادی در مورد اندازه ماژول حالت جامد وجود دارد، محدودیت طراحی حرکت موتور دشوار است و عکس‌برداری تله‌فوتو و ماکرو با برش دیجیتال و بزرگنمایی پس از آن امکان‌پذیر است. لنز مایع شیائومی تمام مشکلات ذکرشده را بهبود می‌بخشد.

همچنین باید درک کنیم که این اولین تلاش شیائومی برای عرضه گوشی هوشمند تاشو بود. علاوه‌بر این، می‌توان موارد هواوی و سامسونگ را به‌یاد آورد که برای مدت طولانی نتوانستند اولین گوشی هوشمند تاشو خود به‌ترتیب با نام‌های هواوی میت ایکس و گلکسی زد فولد را به‌دلیل مشکلات پیرامون مقاومت دستگاه عرضه کنند. اما هیچ یک از این شرکت‌ها قرار نیست درجایی که هستند متوقف شوند و همین موضوع نیز برای نسل دوم گوشی تاشو شیائومی صدق می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون احتمال بهره‌مندی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 از فناوری لولای 360 درجه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی