حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه خاص پرچمدار ۲۰۲۳ سامسونگ عرضه شد: Galaxy S23 Ultra Limited Edition

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پس از رونمایی از گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ، یک نسخه خاص از آن با همکاری BMW عرضه شد. نام این نسخه خاص Galaxy S23 Ultra BMW M Edition بود. به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای یک نسخه خاص دیگر هم در چنته دارد. نام این مدل “نسخه محدود” یا “Limited Edition” است. در حقیقت Galaxy S23 Ultra Limited Edition به یک مجموعه خاص از ۳ محصول سامسونگ که شامل یک عدد گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌شود، اطلاق خواهد شد.

با Galaxy S23 Ultra Limited Edition آشنا شوید

گاهی اوقات برای طرفدارن پروپاقرص، یک نسخه خاص یا یک باندل ویژه می‌تواند حس خوبی داشته باشد. حتی برای وقتی که مثلا می‌خواهید یک هدیه ویژه بدهید، به دنبال یک پیشنهاد ویژه می‌گردید. این باندل می‌تواند از آن موارد باشد، البته به نظر سامسونگ!

سامسونگ باندل ویژه “نسخه محدود گلکسی اس ۲۳ اولترا” را در ویئتام عرضه کرده است. این مجموعه شامل ۳ مورد زیر می‌شود:

  1. ۱- موبایل هوشمند گلکسی اس ۲۳ اولترا
  2. ۲- ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵
  3. ۳- شارژر بی‌سیم ۱۵ وات دوگانه به نام Wireless Charger Duo
Galaxy S23 Ultra Limited Edition

Galaxy S23 Ultra Limited Edition

در بخش نرم‌افزاری، محصولات همراه با باندل ویژه Limited Edition هیچ رنگ یا ترکیب رنگی خاص یا منحصر به فردی ندارد. گلکسی اس ۲۳ اولترا موجود در این باندل به رنگ مشکی فانتوم است، در حالی که گلکسی واچ ۵ مدل ۴۴ میلی‌متری (بدون اتصال LTE) به رنگ آبی یاقوت کبود عرضه می‌شود. در آخر Wireless Charger Duo نیز در رنگ مشکی موجود است.

قیمت نسخه محدود گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ معادل ۱۳۶۳ دلار است. این در حالی است که اگر بخواهید تک‌تک آن‌ها را جدا بخرید باید معادل ۱۷۵۳ دلار هزینه کنید. این یعنی چیزی حدود ۳۹۰ دلار تخفیف برای خرید این مجموعه ۳ عددی.

سامسونگ پیش از این برای Galaxy S22 Ultra نیز پیشنهاد مشابهی داشت. نسخه خاص گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ با نام Night Lively دقیقا بسته مشابهی از یک عدد موبایل پرچمدار سال + ساعت هوشمند سال + شارژر وایرلس دوگانه بود.

نظر شما درباره این نسخه خاص چیست؟ بیشتر از اینکه یک نسخه خاص باشد، یک باندل ویژه تخفیفی محسوب می‌شود، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)