حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اخبار جدید به اندازه باتری گلکسی واچ 5 اشاره دارند: احتمالاً 276 میلی آمپر ساعت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

در سال 2022 هستیم و گلکسی واچ 5 در راه است. امروز اما شایعه‌ای مطرح شد که می‌گوید اندازه باتری گلکسی واچ 5 ممکن است حدود 276 میلی آمپر باشد. سامسونگ گلکسی واچ 4 بدون شک یکی از بهترین ساعت های هوشمندی است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید. اگر چه اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی واچ 5 آینده وجود ندارد. اما این افشای جدید نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی واچ 5 می‌تواند حتی از آن هم بهتر باشد. منبع می‌گوید ممکن است حداقل در یک مدل از گلکسی واچ 5  سامسونگ باتری مذکور را قرار دهد.

 

بر اساس آخرین اخبار یک باتری که احتمالاً باید برای Galaxy Watch 5 با شماره مدل SM-R900 باشد، در یک پرونده نظارتی ظاهر شده است. این باتری دارای پارت نامبر EB-BR900ABY و ظرفیت 276 میلی آمپر ساعت است. برای مقایسه، ظرفیت باتری ساعت هوشمند 40 میلی متری گلکسی واچ 4 ، 247 میلی آمپر ساعت بود که کمی کمتر از باتری احتمالی مدل SM-R900 یا همان گلکسی واچ 5 است. بنابراین، این خبر بسیار خوبی است که سامسونگ تصمیم گرفته یک باتری کمی بزرگتر برای ساعت هوشمند بعدی خود قرار دهد.

اخبار جدید به اندازه باتری گلکسی واچ 5 اشاره دارند: احتمالاً 276 میلی آمپر ساعت

گلکسی واچ 5 از سنسور دماسنج پیشرفته استفاده می‌کند

بر اساس شایعات، گلکسی واچ 5 علاوه بر باتری بزرگتر نسبت به نسل قبلی خود، ممکن است دارای سنسوری باشد که قادر به اندازه گیری دقیق دمای بدن شما باشد. این فناوری جدید ممکن است کاربران گلکسی واچ 5 را قادر به شناسایی علائم بیماری هایی که تب را شامل می‌شوند، مانند سرماخوردگی یا کرونا کمک کند.

انتظار می رود گلکسی واچ 5 در سه ماهه سوم سال جاری به تولید انبوه برسد. اگرچه تاریخ دقیقی برای عرضه نداریم، اما اگر سامسونگ تصمیم بگیرد گلکسی واچ 5 را تقریباً مشابه زمان سال گذشته معرفی کند، انتظار داریم این شرکت ساعت هوشمند جدید خود را در ماه آگوست یا سپتامبر (اواسط تا اواخر تابستان 1401) معرفی کند.

 

البته که این خبر در حد یک شایعه است. اما اگر درست باشد، ظرفیت باتری ساعت هوشمند آینده سامسونگ را کافی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری