حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی واچ 5 ممکن است مجهز به حسگر دماسنج مجهز باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

کووید 19 تقریبا همه چیز را در جهان تغییر داده است. حالا منابع می‌گویند سامسونگ در حال کار بر روی افزودن دماسنج به سری گلکسی واچ 5 آینده است. این قابلیت برای تشخیص علائم اولیه بیماری کرونا و سایر بیماری هایی که باعث تب می شوند و همچنین ردیابی عادت ماهیانه بانوان مفید خواهد بود.

گلکسی واچ 5 اولین ساعت در ارائه این قابلیت نیست

این اولین ساعت با دماسنج نخواهد بود، زیرا سایر شرکت ها تولیدات مشابه داشته‌اند. اما صرفاً تجهیز ساعت به سنسور کافی نیست. دمای پوست مچ دست شما به شدت تحت تأثیر عوامل خارجی مانند نور خورشید است. بنابراین این وضع خواندن دقیق دما را برای حسگر های ساعت بسیار دشوار می کند. به همین دلیل است که سامسونگ و سایر شرکت ها مانند اپل از گنجاندن این سنسور خودداری کرده اند.

یک نشریه کره‌ای گزارش می دهد که سامسونگ بالاخره این مشکل را حل کرده است. در واقع، ردیابی دمای بدن ممکن است امسال به موضوع مهمی برای پوشیدنی‌ های سامسونگ تبدیل شود. می‌گویید نه؟! بنابراین باید بدانید طبق گزارش‌ها، این شرکت حتی در حال آزمایش نمونه اولیه‌ای از Galaxy Buds آینده خود است که می‌تواند دمای شما را نیز اندازه‌گیری کند! این نمونه اولیه از یک حسگر مادون قرمز برای ردیابی دمای پرده گوش شما استفاده می کند که یک قابلیت بسیار پیشرفته خواهد بود.

سامسونگ گلکسی واچ 5 ممکن است مجهز به حسگر دماسنج مجهز باشد

نشریه کره‌ای ادعا می‌کند که احتمالا یک سال پس از عرضه سری Watch 4، سری سامسونگ گلکسی واچ 5 نیز با قابلیت الکتروکاردیوگرام در مرداد ماه 1041 معرفی خواهد شد. گفتی است که سامسونگ سنسور الکتروکاردیوگرام را به عنوان ارتقای بزرگ در قابلیت های پایش سلامت ساعت های هوشمند خود، سال گذشته میلادی در گلکسی واچ 4 معرفی کرد.

به نظر می‌رسد تا رویداد سامسونگ فاصله زمانی زیادی باقی مانده است. بنابراین فعلاً باید به این گزارشات به چشم شایعات پیش از معرفی نگاه کنیم.

 

آیا منتظر سامسونگ گلکسی واچ 5 با قابلیت اندازه گیری دمای بدن هستید. تجربه استفاده از گلکسی واچ 4 را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری