حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت واتس اپ با تمرکز بر بهبود پیام صوتی و کنترل بیشتر روی این قابلیت منتشر می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ امروز رسما اعلام کرد که در حال کار بر روی ارائه یک آپدیت جدید با هدف ایجاد برخی پیشرفت‌های بزرگ در نحوه مدیریت پیام های صوتی است که بزودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

آپدیت پیام صوتی واتس اپ

اگر تعجب کرده‌اید که چرا این شرکت بر روی پیام‌های صوتی تمرکز می‌کند، توضیح ساده‌ای وجود دارد؛ واتس اپ به‌تازگی فاش کرده که 7 میلیارد پیام صوتی به‌صورت روزانه در این پیام‌رسان به‌اشتراک گذاشته می‌شود. ازاین‌رو، دیرتر از آنچه که خیلی‌ها تصور می‌کردند، ما برای توقف ضبط یک پیام صوتی و سپس ازسرگیری آن درصورت آماده شدن و همچنین عملکرد پیش‌نمایش که امکان گوش دادن به یک پیام صوتی را پیش از ارسال آن فراهم می‌کند، یک بروزرسانی جدید را دریافت خواهیم کرد.

خوشایندترین پیشرفت در این آپدیت اما، احتمالاً قابلیت پخش پیام صوتی بدون حضور در صفحه چت و حتی درصورت خروج از برنامه واتس اپ است. بنابراین می‌توانید چند کار را به‌صورت همزمان انجام دهید یا پیام‌های دیگر را بخوانید و به آن‌ها پاسخ دهید. این باید تا حد زیادی مورددرخواست‌ترین ویژگی مربوط به پیام‌های صوتی باشد و WhatsApp نیز، درنهایت به آن گوش داد.

آپدیت پیام صوتی واتس اپ

آپدیت پیام صوتی واتس اپ

همچنین ویژگی “remember playback” نیز در راه است که به‌نظر می‌رسد فوق‌العاده مفید باشد؛ به‌طوری‌که اگر پیام صوتی را که در حال گوش دادن به آن بودید متوقف کنید، اساساً به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که به چت بازمی‌گردید، از همان جایی که آن را متوقف کرده‌اید، ادامه دهید.

قابلیت بعدی، پخش سریع پیام‌های فورواردشده است که یکی دیگر از ویژگی‌هایی می‌باشد که ارائه آن مدت‌ها به‌تعویق افتاده است (زیرا می‌توانید در پیام‌های «عادی» با سرعت 1.5x یا 2x پخش کنید، اما پیام‌های فورواردشده را نه).

درنهایت، واتس اپ همچنین از قابلیتی رونمایی کرد که از قبل برای چند هفته در برنامه اندرویدی آن وجود داشته و آن، نمایش شکل امواجی است که نمایش تصویری صدا را بر روی پیام صوتی «برای کمک به پیگیری ضبط» نشان می‌دهد.

طبق اعلام رسمی واتس اپ، همه ویژگی‌های ذکرشده در بالا “در هفته‌های آینده” منتشر خواهند شد.

دیدگاه شما پیرامون توجه ویژه پیام‌رسان واتس اپ به ارائه بروزرسانی برای بهبود پیام صوتی و کنترل بیشتر بر روی آن چیست؟ البته اکثر موارد ذکرشده در بالا، پیش از این و در سایر برنامه‌های محبوب دیگر ازجمله تلگرام وجود داشتند و این اولین باری نیست که به تجربه آن‌ها می‌پردازیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی