حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی وان پلاس 10R در پوستر این گوشی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

پیش از این مشخص شد که وان پلاس درنظر دارد تا با برگزاری یک رویداد در تاریخ 8 اردیبهشت 1401، از ایربادز Nord Buds درکنار دو گوشی هوشمند دیگر رونمایی کند. حال، با فاش‌شدن پوستر وان پلاس 10R ازطریق وب‌سایت آمازون، همه‌چیز از مشخصات این گوشی تا طراحی آن لو رفته است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در بعضی از مناطق با نام OnePlus Ace عرضه خواهد شد که پوستر جداگانه‌ی آن نیز، طراحی و نام این دستگاه را تأیید می‌کند.

طراحی وان پلاس 10R

حساب کاربری اینستاگرام آمازون در هند که توسط یکی از کاربران توییتر مشاهده شده، ممکن است تصویری از OnePlus 10R را زودتر از معرفی رسمی آن منتشر کرده باشد. می‌توانید گوشی را در اسکرین‌شات فاش‌شده در زیر مشاهده کنید.

درحالی‌که 10R قرار است کپی دقیقی از Realme GT Neo 3 باشد، به‌نظر می‌رسد پنل پشتی آن دارای بافت دوگانه متفاوتی خواهد بود. ما مطمئن نیستیم که وان پلاس ممکن است از چه موادی در این قسمت از دستگاه استفاده کند، اما به‌نظر می‌رسد که از یک طرف، ماده‌ای با طرح ماسه‌سنگ و از طرف دیگر فلز خواهد بود. طراحی ماسه‌سنگ مطمئناً بازگشتی خوشایند به اولین گوشی این شرکت، OnePlus One، است و خاطرات آن زمان را برایمان زنده می‌کند. حال یک قاب فلزی به آن اضافه کنید و 10R می‌تواند درنهایت بهتر از دستگاه هم‌رده‌ی خود ازنظر طراحی و جنس بدنه ظاهر شود.

طراحی وان پلاس 10R

طراحی وان پلاس 10R

همچنین گفته می‌شود که کاربران می‌توانند تنها نوارهای عمودی در یک طرف و یک روکش فلزی صاف در طرف دیگر را تهیه کنند. تصویر فاش‌شده از این دستگاه، آن‌چنان واضح نیست تا بتوان پیرامون این شایعه اطمینان حاصل کرد.

درهمین‌حال، افشای اطلاعات دیگری که توسط Abhishek Yadav منتشر شده است (عکس اصلی مطلب)، ظاهراً طراحی OnePlus Ace را نشان می‌دهد که گفته می‌شود درحقیقت نسخه‌ی تغییرنام‌یافته از OnePlus 10R خواهد بود. این افشای اطلاعات همچنین همان طراحی دو رنگ را نشان می‌دهد؛ بااین‌حال، در یک روکش براق‌تر.

جالب اینجاست که ممکن است خود وان پلاس طراحی 10R را در توییتی که چند روز از آن می‌گذرد، فاش کرده باشد. این شرکت درواقع طراحی هدفون‌های جدید Bullets Wireless Z2 را نیز منتشر کرده است، اما به‌نظر می‌رسد گوشی در دست این مدل، مطابق با تمام رندرها و سایر تصاویری که تاکنون دیده‌ایم، همان وان پلاس 10R موردانتظار باشد.

نظر شما در مورد پنل پشتی با بافت دوگانه برای OnePlus 10R چیست؟ آیا طراحی فاش‌شده را دوست دارید یا نه؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی