حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس 10R فاش شد؛ پشتیبانی از شارژر ۱۵۰ واتی و تراشه مدیاتک

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

در اوایل سال جاری بود که وان پلاس گوشی هوشمند 10 Pro را در بازار چین عرضه کرد. چندی پیش نیز اعلام شد که این دستگاه در بازار های جهانی هم عرضه خواهد شد. با این حال، گفته می‌شود که سری OnePlus 10 به همین یک مدل محدود نخواهد شد. هم اکنون مشخصات عضو آینده این سری، یعنی وان پلاس 10R، فاش شده است. این دستگاه جایگزین OnePlus 9R خواهد شد؛ و در حقیقت نسخه ارزان قیمت وان پلاس ۱۰ پرو محسوب می‌شود.

وان پلاس 10R نسخه ری‌برند شده ریلمی جی تی نئو۳ است

با توجه به مشخصات فاش شده، به نظر می‌رسد که وان پلاس 10R در حقیقت همان Realme GT Neo3 است. این گوشی هوشمند به تازگی توسط ریلمی معرفی شده و مشخصات مطلوبی دارد. OnePlus 10R از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ استفاده خواهد کرد. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند. تراشه جدید دیمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک، وظیفه تأمین نیروی پردازشی این گوشی آینده وان پلاس را بر عهده خواهد گرفت.

طراحی احتمالی قاب پشتی وان پلاس 10R

گفته می‌شود که این تلفن هوشمند با دو حافظه رم ۱۲ و ۸ گیگابایتی (از نوع LPDDR5)، و دو حافظه داخلی متفاوت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی (از نوع UFS 3.1) قابل تهیه خواهد بود. متاسفانه در این دستگاه دکمه فیزیکی هشدار و جک ۳.۵ میلی متری صدا حذف می‌شود. اما اسپیکر های استریو با پشتیبانی از Dolby برای این گوشی در نظر گرفته شده اند.

وان پلاس ۱۰ آر، از ماژول دوربین سه گانه استفاده خواهد کرد. این گوشی دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS است. این تلفن هوشمند همچنین از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید (مجهز به سنسور سونی IMX355) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی (با سنسور S5K3P9SP) نیز برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدئویی در نظر گرفته شده است.

Realme GT Neo3

در بخش باتری نیز دقیقا مانند Realme GT Neo3، دو نسخه برای وان پلاس ۱۰ آر در نظر گرفته شده است. نسخه اول دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه دیگر به باتری پرظرفیت تر ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده، اما تنها از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس 9R با اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

مطابق با گزارش GizChina، وان پلاس 10R اولین گوشی هوشمند این شرکت است که از پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش استفاده می‌کند. طراحی ماژول دوربین عقب نیز بسیار شبیه ریلمی جی تی نئو ۳ است؛ دوربین اصلی در بالا قرار گرفته و دو دوربین دیگر کنار هم و در زیر سنسور دوربین اصلی دیده می‌شوند. تراشه های جدید مدیاتک بسیار جذاب هستند. و شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند، نمی‌توانند به سادگی آن ها را نادیده بگیرند. دیمنسیتی ۸۱۰۰ یک تراشه پرچمدار است که توانایی رقابت با اسنپدراگون ۸۷۰ را داشته و حتی می‌تواند اسنپدراگون ۸۸۸ را شکست دهد.

نظر شما چیست؟ آیا عرضه ریلمی جی تی نئو۳ با نام OnePlus 10R برای کاربران جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی