حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A73 سامسونگ با دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی‌های میان رده سامسونگ امسال عملکرد نسبتاً رضایت بخشی در بخش سیستم دوربین و عکاسی داشتند. سامسونگ می‌خواهد این روند را ادامه دهد. به همین صورت، گلکسی A73 سامسونگ سال آینده ممکن است با دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی معرفی شود. در ادامه جزئیات بیشتری از این احتمال را مرور خواهیم کرد.

گلکسی A73 سامسونگ با بهترین دوربین موجود در سری Galaxy A از راه می‌رسد!

سامسونگ Galaxy A72 امسال در مراسم آنپکد سامسونگ معرفی شد. این گوشی، دارای مشخصاتی همچون نمایشگر ٩٠ هرتز و تراشه Snapdragon 720G است.

 

گلکسی A72 سامسونگ با صفحه نمایش ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

 

اکنون Sammobile از نسل بعدی این گوشی می‌گوید. سری Galaxy A در میان خط تولید گوشی‌های سامسونگ، از جایگاه پر اهمیتی برخوردار است. از سوی دیگر، سری Galaxy A5x و Galaxy A7x قابل توجه‌ترین گوشی‌های این سری هستند. این دو سری، جزو بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ هستند. از سوی دیگر، این دو سری پر فروش‌ترین هم هستند!

سامسونگ در طول سال‌های مختلف، این سری را پیشرفت داده است و امکانات جدیدی را در آن تعبیه کرده است. همچنین به معنای پیشی گرفتن از رقبا در رقابت، تمرکز بر روی سیستم دوربین افزایش یافته است. در همین راستا، سری Galaxy A بیش از پیش در این بخش متمرکز شده است. حال، شایعاتی در مورد سیستم دوربین Galaxy A73 منتشر شده است. بر اساس این شایعات، سامسونگ قصد دارد از سیستم دوربین پرچمدار خود در گوشی Galaxy A73 بهره بگیرد! کره‌ای‌ها می‌خواهند فروش خود را بیش از پیش افزایش دهند.

اکنون اطلاعاتی در مورد Galaxy A73 منتشر شده‌اند. در این اطلاعات، گفته شده است که گلکسی A73 سامسونگ از دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اما سنسور به کار رفته در این گوشی، همان سنسور موجود در گوشی پرچمدار Galaxy S21 Ultra خواهد بود! کمپانی سامسونگ، در چند سال گذشته بارها از سنسور ١٠٨ مگاپیکسلی خود در گوشی‌هایش استفاده کرده است. برترین سنسور ١٠٨ مگاپیکسلی سامسونگ، ISOCELL HM3 است. این سنسور، در Galaxy S21 Ultra به کار رفته است. این سنسور، اندازه ١/١.٣٣” اینچی دارد. اندازه پیکسل‌های آن نیز ٠.٨ میکرومتر است.

اما ما مطمئن نیستیم که سامسونگ دقیقاً قصد استفاده از ISOCELL HM3 را داشته باشد. اما ممکن است حتی سامسونگ از دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی هم استفاده نکند. اما با توجه به شدیدتر شدن رقابت، تمام این اطلاعات ممکن است درست به نظر بیایند. برای Galaxy A73، استفاده از دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی غیرممکن نیست. دوربین اصلی با کیفیت، از پارامترهای اصلی گوشی‌های سری Galaxy A می‌باشد. در همین حین، سامسونگ می‌خواهد لرزشگیر اپتیکال را به اعضای بیشتری از سری Galaxy A خود در سال ٢٠٢٢ اضافه کند. در نتیجه، سامسونگ حساب زیادی بر روی Galaxy باز کرده است. بدیهی است که سامسونگ جزئیات رسمی را از گلکسی A73 منتشر نکرده است. بنابراین، باید چند ماهی منتظر رونمایی این گوشی باشیم.

نظر شما در مورد این احتمال چیست؟ آیا فکر می‌کنید که سامسونگ این کار را انجام دهد؟ به نظر شما سامسونگ چه تغییراتی را باید در این سری اعمال کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دوربین خوبه اون پردازنده عوض کن سامسونگ جان اخه اسنپدراگون ۷۲۰🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️