حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ اولترا شاید اردیبهشت ۱۴۰۱ معرفی شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی قبلاً سه عضو در خانواده شیائومی 12 خود را معرفی کرده است. این گوشی ها شامل شیائومی 12 ایکس، شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو می شوند. با این حال، یک گوشی هوشمند دیگر در این سری باقی مانده است و قرار است برترین محصول چینی‌نارنجی باشد. این گوشی پرچمدار آینده که Xiaomi 12 Ultra نامیده می شود، جانشین Mi 11 Ultra سال گذشته خواهد شد. امروز می شنویم که شیائومی ۱۲ اولترا شاید اردیبهشت ۱۴۰۱ معرفی شود.

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ اولترا

گزارشی که اخیراً از PriceBaba و به نقل از موکول شارما منتشر شده، حاکی از آن است که Xiaomi 12 Ultra ممکن است در اردیبهشت ماه و در چین عرضه شود. این گزارش با شایعات قبلی در مورد عقب انداختن تاریخ رونمایی Xiaomi 12 Ultra به سه ماهه دوم 2022 مطابقت دارد. هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه آن در خارج از چین وجود ندارد، اما می توانیم انتظار داشته باشیم که شیائومی آن را هفته ها پس از عرضه از چین، در بازار جهانی ارایه کند.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس

اطلاعات زیادی در مورد Xiaomi 12 Ultra وجود ندارد، اما شایعات حاکی از آن است که این گوشی می تواند دارای یک پنل OLED با وضوح +QHD و رفرش ریت 120 هرتز باشد. در قلب این دستگاه شاید چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس عرضه شود.

علاوه بر این، شایعه شده است که گوشی هوشمند آینده دارای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. Xiaomi 12 Ultra در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 2206122SC مشاهده شد و گفته می شود که در داخل با نام Xiaomi L2S شناخته می شود.

ما هنوز دستگاه را ندیده‌ایم، اما مجموعه‌ای از رندرهای آن به ما ایده‌ای از ظاهر دستگاه می‌دهد. اول از همه، نمایشگر پشتی که در Mi 11 Ultra دیدیم را از دست داده است. همچنین جزیره بزرگ مربعی دوربین با یک ماژول دایره ای جایگزین شده است.

این جزیره دارای چهار حسگر، از جمله سنسور دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض و دو لنز پریسکوپ است. همچنین گزارش شده است که شیائومی با برمد لایکا برای Xiaomi 12 Ultra شریک شده است.

نظر شما درباره شیائومی ۱۲ اولترا احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)