حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo3 با شارژر 150 واتی و تراشه دیمنسیتی 8100 در چین معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

ریلمی کنفرانسی را در چین برگزار کرد و از گوشی هوشمند جدید خود ریلمی GT Neo3 که در چند روز گذشته چندین بار در تبلیغات آن را دیده بودید، رونمایی کرد. بیایید در ترنجی با ریلمی GT Neo3 بیشتر آشنا شویم.

طراحی و نمایشگر

با نگاهی به طراحی این گوشی هوشمند، واضح است که این برند چینی بر این نکته تاکید دارد که نشان دهد این دستگاه سریع و ویژه به نظر برسد. این ویژگی زیبایی‌ شناسی و جلوه مسابقه‌ای در گزینه رنگی بنفش و سفید با نوار مسابقه‌ای دوقلو نمادین در قسمت پشتی در کنار نام تجاری و شعار این برند دیده می‌شود. این شرکت این دستگاه را به عنوان یک گوشی هوشمند بازی شیک به بازار عرضه می‌کند که ضخامت آن تنها 8.2 میلی متر و وزن آن تنها 188 گرم است.

در جلو این دستگاه صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با وضوح +FHD دارد که از نرخ رفرش 120 هرتزی، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتزی و حتی نرخ نمونه برداری لمسی هوشمند 1000 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین از 100 درصد طیف رنگی DCI P3 و +HDR10 و حداکثر روشنایی 1000 نیت پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای 94.2 درصد ‌‌دارد (البته این عدد با الگوریتم های محاسبه سایت های نقد بررسی متفاوت است). صفحه نمایش نیز با حاشیه های بسیار نازک احاطه شده است.

ریلمی GT Neo3 با شارژر 150 واتی و دیمنسیتی 8100 در چین معرفی شد

مشخصات سخت‌افزاری ریلمی GT Neo3

در زیر بدنه، ریلمی GT Neo3 دارای تراشه دیمنسیتی 8100 مدیاتک است که به تازگی معرفی شده و مبتنی بر فرآیند 5 نانومتری TSMC است. حافظه های ذخیره سازی در نسخه هاب مختلف موجود است که در نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در بالاترین سطح قرار می‌گیرد.

به بخش شارژر می‌رسیم. یکی از ویژگی های برجسته ریلمی GT Neo3 و شاید برجسته‌ ترین ویژگی این گوشی، بدون شک میزان شارژ آن است. طبق ادعا های رسمی، این دستگاه از فناوری شارژ سریع 150 واتی UltraDart جدید پشتیبانی می‌کند و سریع ترین تلفن همراه در بخش شارژر در جهان است که در حال حاضر به صورت تجاری برای عموم در دسترس است.

ریلمی GT NEO 3 از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که به لطف فناوری شارژ بی‌نظیر آن تنها در 5 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شود. البته متاسفانه این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند که با توجه به رده قیمتی آن توجیه پذیر است. از دیگر ویژگی های آن می توان به گواهی TÜV Rheinland برای شارژ سریع ایمن اشاره کرد.

برای عکاسی، این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین سه گانه در پشت است، با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX 766 با لرزشگیر اپتیکال تصاویر و پشتیبانی از رزولوشن 4K و حالت شب و موارد دیگر است. این دوربین‌ همراه با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی دیگر کامل می‌شود. در قسمت جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش برای امنیت است. همچنین دارای موتور ویبره خطی محور X و خنک کننده مایع VC نیز می‌باشد. پرچمدار ویژه ریلمی با رابط کاربری این شرکت و مبتنی بر اندروید 12 اجرا می‌شود.

ریلمی GT Neo3 با شارژر 150 واتی و دیمنسیتی 8100 در چین معرفی شد

قیمت و رنگ های در دسترس

ریلمی GT NEO 3 در دو نسخه شامل نسخه‌ی مجهز به شارژر 150 وات و نسخه‌ی مجهز به شارژر 80 وات موجود است. گزینه رم 8 گیگابایتی در نسخه همراه با شارژر 150 واتی تقریباً 424 دلار قیمت دارد. در حالی که گزینه دیگر با رم 12 گیگابایتی تقریباً 455 دلار قیمت دارد. اگرچه، هر دو نسخه با تخفیفی کوچک به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی در دسترس خواهند بود. اما بیایید در مورد مدل 80 وات صحبت کنیم. این مدل در نسخه‌ای با رم 6 گیگابایتی با قیمت تقریباً 314 دلار و مدل 8 گیگابایتی با قیمت تقریباً 361 دلار عرضه می‌شود. هر دوی آنها با 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شوند. در حالی که نسخه با رم 12 گیگابایتی با 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و قیمتی معادل 408 دلار دارد.

به نقل از پایگاه خبری Gizmochina، این گوشی هوشمند در سه رنگ موجود است. رنگ آبی مسابقه‌ای Le Mans که با نوار های سفید همراه است. رنگ سفید Silverstone با راه راه های مشکی. و در نهایت رنگ مشکی که دارای روکش مات و بدون نوار رنگی است.

 

ریلمی GT Neo3 را می‌پسندید؟ قیمت آن چطور به نظر می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ای ۵۳ یه هفته میشه معرفی شده الان رسیده ایران ، کاش برند های چینی هم معرفی و عرضه بازار های داخلی و جهانیشون یکسان بشه

ali karimi

سلام، واقعا. رلمیGT این سری عالی شده، شارژ150، دایمن سیتی 8100،صفحه نمایش و باطری عالی، هیچی کم نداره، اابته ایکاش این نسخه ای که فست 150 داره بجای 150 مثلا 100 واتی میزاشت یا همون80 وات ولی شارژ بی سیم 40یا50 واتی هم میداشت، در اخر قیمتها میمونه که واقعا عالیه این قیمتها، البته فکر کنم این قیمتها مختص بازار خودشونه یعنی چین و اگه بخواد فروش جهانی داشته باشه یا این قیمتها یکم بیشتر میشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری