حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف تولید اپل واچ سری ۳ احتمالا به دلیل عدم پشتیبانی از WatchOS 9 صورت گیرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند اپل همواره محبوبیت بسیار زیادی داشته‌اند. این محبوبیت طی سال‌های اخیر نه تنها کمتر نشده است، بلکه با ارائه قابلیت‌های جدید و جذاب‌تر حتی از گذشته هم بیشتر شده است. این یک رسم همیشگی است که هر شرکت پس از مدتی خطوط تولید محصولات قدیمی را متوقف می‌کند و آن‌ها بر روی تولید محصولات جدید متمرکز می‌سازد. حالا این اتفاق یعنی توقف تولید اپل واچ سری ۳ در حال رخ دادن است. با ترنجی همراه باشید.

توقف تولید اپل واچ سری ۳؛ یکی از محصولات فوق‌العاده محبوب و به یاد ماندنی اپل

پنج سال از معرفی اپل واچ سری ۳ با آن صدای تقریبا قدیمی می‌گذرد و به نظر می‌رسد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل، سرانجام آماده شده است تا آن را از خط تولید ساعت‌های هوشمند خود کنار بگذارد. اما چرا اپل می‌خواهد خود را از دست اپل واچ سری ۳ خلاص کند؟ با در نظر گرفتن همه چیز، هنوز هم اقبال خوبی به این نوع محصول برای کسانی که قبلا از سایر دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند وجود دارد. هرچند شاید کاملا مطمئن نباشند که آیا این محصول مورد علاقه آن‌ها خواهد بود یا خیر.

طبق گزارشی از تحلیلگر معروف محصولات اپل یعنی مینگ چی کو، که معمولا بینش خوبی در مورد همه محصولات اپل دارد، اپل واچ سری ۳ در حال حذف شدن است زیرا اپل نمی‌تواند آپدیت نرم‌افزار WatchOS 9 را که قرار است اواخر امسال عرضه شود، پشتیبانی کند. ظاهرا چیپست S3 موجود در نسل سوم اپل واچ‌ بالاخره به محدودیت‌های خود رسیده است.

توقف تولید اپل واچ سری ۳

حتی اگر هنوز این موضوع قطعی نباشد، با توجه به اینکه چقدر از زمان عرضه این محصول گذشته است، رخ دادن چنین موضوعی اصلا تعجب‌آور نخواهد بود. در ادامه مینگ چی کو ادعا کرده تراشه‌ای که اکنون کاملا قدیمی شده است، در واقع فاقد قدرت پردازش نسخه جدید این سیستم عامل است.

برای نگاهی دقیق‌تر باید گفت که اپل واچ سری ۷ با تراشه S7 و مدل SE با تراشه S5 عرضه می‌شود. این تحلیل‌گر پیش‌بینی می‌کند که اپل واچ سری ۳ در سه ماهه سوم سال جاری به چرخه پایان عمر خود (EOL) خواهد رسید و احتمالا در زمان برگزاری رویداد WWDC، جایی که انتظار می‌رود WatchOS 9 معرفی شود، دیگر در مورد تاریخ انتشار این آپدیت برای ساعت مذکور حرفی به میان نیاد، البته هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ برگزاری این رویداد خبری نیست.

مشخصات اپل واچ Series 7 در فایل رسمی این محصول منتشر شد

در حالی که نسل سوم اپل واچ ممکن است کنار گذاشته شود، این ذاتا به این معنی است که ما باید انتظار داشته باشیم که محصول دیگری جای آن را بگیرد، احتمالا اپل واچ سری ۴ همان محصول است. به گفته PhoneArena، همانطور که افراد حاضر در iMore اشاره می‌کنند، این واقعیت که سری ۳ قادر به ارائه WatchOS 9 نخواهد بود، می‌تواند به این معنی باشد که ویژگی‌های جدید و هیجان انگیزی در این نسخه پنهان شده است که برای امکان استفاده از آن به سخت‌افزار قدرتمندتری نیاز دارد. نظر شما در مورد توقف تولید اپل واچ سری ۳ چیست؟ آیا تصمیم اپل به حذف اپل واچ سری ۳ کار درستی است؟ به نظر شما سال بعد باید شاهد حذف اپل واچ سری ۴ از خط تولید اپل باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان