حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord 3 با شارژر ۱۵۰ وات و ۱۲ گیگابایت رم ژست پرچمداری می گیرد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

گزارش جدیدی از Digital Chat Station برخی از مشخصات کلیدی OnePlus Nord 3 را نشان می‌دهد. البته، اینها شایعات هستند و سری Nord معمولاً در طول تابستان رونمایی می‌شوند. طبق این اطلاعات باید گفت که وان پلاس Nord 3 با شارژر ۱۵۰ وات و ۱۲ گیگابایت رم ژست پرچمداری می گیرد!

وان پلاس Nord 3

طبق اطلاعات منتشر شده Nord 3 از چیپست جدید مدیاتک Dimensity 8100 بهره می برد. Redmi K50 جدیدترین گوشی هوشمندی است که با این چیپست عرضه شده است. این تراشه در نُورد ۳ با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 جفت می شود.

مدیاتک Dimensity 8000 و Dimensity 8100 را معرفی کرد: ۵ نانومتری، بلوتوث ۵.۳ و Wi-Fi 6E

صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح FullHD + (رزلوشن 1080 در 2412 پیکسل) و دارای پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز است. همچنین به دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر در گوشه سمت چپ بالای صفحه اشاره شده است.

برای عکاسی Nord 3 دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی سه گانه خواهد بود. دوربین اصلی ممکن است یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 با دیافراگم f/1.8 باشد. یک سنسور 8 مگاپیکسلی که احتمالا یک دوربین فوق عریض است و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت. این دوربین ۲ مگاپیکسلی شاید Nord 2 تک رنگ باشد.

طراحی وان پلاس نورد ۲

وان پلاس نورد ٢

در بخش باتری، ما یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 150 واتی را انتظار داریم. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش و موتور لمسی در راستای محور X اشاره کرد.

هفته گذشته، گواهی 3C یک گوشی هوشمند OnePlus را با شارژ 160 واتی نشان داد. در آن زمان گفته شد “PKGM10” که در آن گواهینامه دیده شده یک گوشی هوشمند OnePlus با پشتیبانی از 5G است، حالا حدس زده می شود که شاید آن گوشی همین وان پلاس نورد ۳ باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس Nord 3 می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)