حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر سامسونگ Galaxy A33 5G منتشر شد: مشابه Galaxy A53 با ناچ قطره‌ای

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، سامسونگ

سامسونگ برنامه‌های زیادی برای آینده خود دارد. کره‌ای‌ها در نظر دارند تا مدل‌های متنوعی را در آینده وارد بازار گوشی‌های میان رده کنند. در جدیدترین خبر از گوشی‌های سامسونگ، رندر سامسونگ Galaxy A33 5G منتشر شده است. در ادامه، طراحی و مشخصات احتمالی این گوشی را بررسی می‌کنیم.

انتشار رندر سامسونگ Galaxy A33 5G از سوی OnLeaks

چند روز قبل از رندرهای فاش شده از Galaxy A53 5G صحبت کرده بودیم که تغییرات کمی را نشان می‌دادند.

 

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ را ببینید: همان گلکسی A52 بدون جک هدفون

 

به گزارش 91Mobiles، سامسونگ اوایل امسال از گوشی Galaxy A32 5G خود رونمایی کرد. پس از آن، گوشی Galaxy A32 4G نیز ارائه شد. حال، 91Mobiels و OnLeaks با همکاری یکدیگر، از اولین چشم انداز اجمالی به Galaxy A33‌ 5G پرده برداشته‌اند. همچنین برخی از مشخصات این گوشی نیز درز کرده است. بر اساس اطلاعات پیشین، انتظار می‌رود که این گوشی تا دو ماه آینده رسماً معرفی شود. اما در این فاصله، اجازه بدهید تا نگاهی به رندر سامسونگ Galaxy A33 5G و مشخصات احتمالی آن داشته باشیم.

مانند همیشه از قاب پشتی شروع می‌کنیم. جایی که ماژول دوربین دستگاه، با تغییراتی مواجه شده است. ما در Galaxy A32 5G، شاهد شکلی برای ماژول دوربین اصلی نبودیم و چینش دوربین‌ها، به صورت بارانی بود. اما این بار مانند Galaxy A52 و Galaxy A53 5G، ماژول دوربین مستطیلی به کار گرفته شده است. در این قسمت، دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد. همچنین این گوشی در رنگ یاسی به نمایش در آمده است.

مانند قبل، فریم و قاب پشتی این دستگاه از جنس پلاستیک هستند. روی فریم نیز جزئیات خاصی به جز درگاه Type-C و کلیدهای صدا و پاور در کنار جایگاه سیم کارت و حافظه دیده نمی‌شوند. اما در عوض، دیگر خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی نخواهد بود.

قاب جلویی گلکسی A33 5G، میزبان نمایشگری با طراحی مشابه قبل است. زیرا همچنان سامسونگ از ناچ قطره‌ای در این گوشی استفاده کرده است. در واقع نمایشگر این دستگاه، ۶.۴ اینچی است و پنلی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD دارد. مشخص نیست که رفرش ریت این نمایشگر، چه قدر است. متأسفانه جزئیاتی از وضوح و ترکیب دوربین اصلی و سلفی Galaxy A33 5G فاش نشده است. ضخامت دستگاه، ٨.١ میلی متر است. اما با احتساب بیرون زدگی دوربین، این رقم به ٩.٧ میلی متر می‌رسد. بنابر گزارشات قبلی، این گوشی در رنگ‌های نارنجی، آبی روشن، سیاه و سفید عرضه می‌شود. اما رنگ یاسی گلکسی A33 5G در این رندرها به نمایش در آمده است.

با توجه به نوع نمایشگر Galaxy A33 5G، احتمالاً حسگر تشخیص اثرانگشت آن درون نمایشگر واقع شده است. این دستگاه از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. اما فعلاً مشخص نیست که نسخه 4G این گوشی نیز روانه بازار می‌شود یا خیر. همچنین اطلاعاتی از قلب تپنده Galaxy A33 5G به دست ما نرسیده است.

نظر شما در مورد طراحی احتمالی Galaxy A33 5G چیست؟ با حذف جک ٣.۵ میلی متری هدفن موافق هستید؟ بازخورد شما نسبت به رویکرد سامسونگ در این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️