حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ با ضد آب کردن Galaxy A33، قصد دارد گوشی‌های بیشتری را در آینده به این ویژگی مجهز کند

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ تمایل دارد در آینده نزدیک، ویژگی‌های بیشتری از گوشی‌های پرچمدار خود را در مدل‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه سری گلکسی A استفاده کند. ما پیش‌تر دیده‌ایم که گوشی‌های ارزان‌تر دارای نمایشگرهایی با رفرش‌ریت بالا، سنسورهای بزرگ‌تر دوربین و موارد دیگر هستند. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که مقاومت در برابر آب، ممکن است آخرین ویژگی اضافه‌شده به گوشی اقتصادی Galaxy A33 آینده سامسونگ باشد.

Galaxy A33 ضد آب

به گزارش وب‌سایت The Elec، حداقل چهار مدل از سری گلکسی A سامسونگ در سال آینده دارای بدنه‌های مقاوم در برابر آب خواهند بود. سه مورد از این مدل‌ها، درحال‌حاضر نیز دارای ویژگی مذکور هستند. به این ترتیب، مدل‌های گلکسی A73 و A53 ​​می‌توانند رتبه‌بندی IP67 نسل فعلی خود را حفظ کنند. با این حال، گلکسی A33 هم‌اکنون در صف ارتقا است. این مورد، می‌تواند ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با رتبه‌بندی IP در سال آینده باشد.

قابل‌ذکر است که وقتی در اوایل سال جاری، سامسونگ گوشی گلکسی A32 5G را معرفی کرد؛ طی بررسی‌های صورت‌گرفته از آن، عمده مشکلش، طراحی لغزنده، مشکلات گرمایش در حین انجام کارهای شدید و سرعت شارژ کند آن بود. با این حال، تمامی این موارد با درنظر گرفتن قیمت رقابتی این دستگاه، به‌راحتی قابل چشم‌پوشی هستند.

Galaxy A33 ضد آب

Galaxy A33 ضد آب

گواهینامه مقاومت در برابر آب در محدوده قیمت پایین‌تر گوشی‌ها، درحال‌حاضر چندان رایج نیست. اضافه کردن این قابلیت اما، می‌تواند به سامسونگ در مقایسه با گوشی‌های اقتصادی سایر برندها ازجمله شیائومی، امتیاز ویژه‌ای بدهد. با این حال، مقاومت در برابر آب می‌تواند به قیمت حذف یک ویژگی محبوب دیگر تمام شود. رندرهای فاش شده از گلکسی A33 که در ماه نوامبر منتشر شد، ظاهراً این گوشی را بدون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نشان می‌دهد.

البته بحث قیمت‌گذاری برای بسیاری از خریداران در این بخش بسیار مهم است. درحال‌حاضر، مشخص نیست که افزودن رتبه IP چگونه بر قیمت Galaxy A33 تأثیر خواهد گذاشت. احتمالاً، این شرکت تلاش خواهد کرد تا هزینه نهایی این دستگاه، با قیمت ۲۷۹ دلاری گلکسی A32 فعلی مطابقت داشته باشد.

دیدگاه شما پیرامون تلاش سامسونگ برای اضافه کردن شمار بیشتری از گوشی‌های خود با پشتیبانی از مقاومت در برابر آب چیست؟ آیا دارا بودن گوهینامه IP در یک گوشی، از اولویت‌های شما برای خرید آن محسوب می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.tvi

سپاس دوستان
یه سوال داشتم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

با ۷ میلیون چه گوشی پیشنهاد میدیدن؟

m.b

Mi 11 lite… Poco x3 pro

M.tvi

نظرتون راجع‌به رمی نوت ۱۰ پرو مکس چیه؟

جالبه تو دیجی‌کالا پرومکس۱۲۸ رو زده 7/۲۵۰ بعد مدل پرو رو که تازه ۶۴ هم هست توی فروش ویژه زده ۷/۳۵۰ 😐😐😐

m.b

اونم خوبه…

Mahdi

بکن ۸ تومن شیائومی ۱۱ لایت فایوجی ان ای

M.tvi

تشکر دوستان 🙏🙏🙏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی