حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مرموز وان پلاس با تراشه دیمنسیتی 8100 و شارژر 150 واتی معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تراشه دیمنسیتی 8100 و 9000 چه در بخش قدرت و چه در بخش مصرف بسیار جذاب هستند و برند ها نمی‌توانند به سادگی آنها را نادیده بگیرند. دیمنسیتی 8100 یک پردازنده پرچمدار است که به طور کامل اسنپدراگون 870 را کنار می‌زند و حتی اسنپدراگون 888 را در اکثر پارامتر ها شکست می‌دهد. اگر نتایج اخیر دیمنسیتی 9000 در GeekBench 5 را در ترنجی دیده باشید می‌دانید که این پردازنده پرچمدار، برتری بلامنازع اسنپدراگون در پردازنده های اندرویدی را به خاطرات پیوند زده است!

انصافاً مدیاتک، این سازنده تراشه‌ی تایوانی، روز های آرام و خسته‌ کننده صنعت تراشه سازی گوشی‌ های هوشمند را با تراشه‌ های جدید خود طوفانی کرده است و حالا خبر می‌رسد که چندین برند از جمله وان پلاس سریعاً در پی معرفی تولیدات خود با این تراشه ها هستند. با ترنجی در بررسی گوشی مرموز وان پلاس با تراشه دیمنسیتی 8100 و پشتیبانی از توان شارژ 150 واتی همراه باشید.

شارژر وان پلاس با توان 160 واتی در تاییدیه دستگاهی با کد نام PGKM10 افشا شد

شارژر 150 واتی یا 160 واتی؟ کدام یک صحيح است؟

خبر کسب تاییدیه شارژر 160 واتی وان پلاس را که در ترنجی برای شما پوشش دادیم به یاد دارید؟ بله شاید اولین سوال این باشد که نهایتاً شارژر دستگاه مرموز وان پلاس با توان 160 واتی ارائه خواهد شد یا توان 150 واتی؟ در جواب باید بگویم خبر گذشته مبنی بر تایید شارژر 160 واتی وان پلاس صحیح است و شارژر دستگاه آینده این شرکت 160 واتی خواهد بود. اما گفته می‌شود دستگاه جدید وان پلاس خود دارای حداکثر توان شارژ 150 واتی است و به این رقم محدود خواهد شد. ما مشابه این تصمیم را ما در برند های دیگری مانند شیائومی نیز دیده‌ایم.

گزارش های جدید از وبلاگ نویسان حوزه تکنولوژی نشان می‌دهد که عرضه گوشی هوشمندی با تراشه Dimensity 8100 توسط وان پلاس نزدیک است. در واقع طبق گزارش ها، این گوشی هوشمند باید ماه آینده میلادی معرفی شود. آنها می‌گویند این دستگاه همان نماینده‌ای خواهد بود که شارژر 150 واتی وان پلاس را به میدان رقابت خواهد آورد. اطلاعات این شارژر را در تصویر تاییدیه زیر می‌بینید.

گوشی مرموز وان پلاس با تراشه دیمنسیتی 8100 و شارژر 150 واتی معرفی می‌شود

گوشی مرموز وان پلاس با تراشه دیمنسیتی 8100 و شارژر 150 واتی معرفی می‌شود

اطلاعات این گواهینامه نشان می دهد که دستگاه جدید وان پلاس با کد نام PGKM10 که روز های پیش برای شما در ترنجی از آن سخن گفتیم، از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می کند. این ظرفیت شارژ می‌تواند یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تنها در 15 دقیقه به طور کامل شارژ کند. البته همانطور که گفته شد، در درون جعبه، این دستگاه دارای یک شارژر سریع 160 واتی خواهد بود.

بر اساس اخبار قبلی، این گوشی جدید وان پلاس ممکن است محصولی از خانواده وان پلاس 10 باشد. سایر پارامتر های این گوشی مرموز قبلاً فاش شده بود. گزارش هایی وجود دارد که با این دستگاه با صفحه نمایش 6.8 اینچی اولد فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین از یک سوراخ مرکزی در نمایشگر خود استفاده می‌کند که میزبان دوربین سلفی این دستگاه خواهد بود. در بخش پشتی اما یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده خواهد شد که انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دو سلولی تامین خواهد کرد.

گفتی است که شیائومی 12 میز از همین سنسور دوربین پرچمدار سونی IMX766 استفاده می کند. این یک سنسور پرچمدار (یا بهتر بگویم، بالارده) با رزولوشن 50 مگاپیکسل پیکسل و اندازه 1/1.56 اینچی است که اندازه تک پیکسل های آن پس از ادغام چهار پیکسلی، معادل 2 میکرومتر خواهد بود.

گوشی مرموز وان پلاس با تراشه دیمنسیتی 8100 و شارژر 150 واتی معرفی می‌شود

تراشه دیمنسیتی 8100 و شارژ 150 وات نوید یک تولید ویژه را می‌دهد

دیمنسیتی 8100 و شارژ سریع 150W بزرگترین ویژگی های این گوشی جدید وان پلاس خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که Dimensity 8100 اکنون یکی از پر سر و صدا ترین تراشه های پرچمدار در صنعت است. این تراشه می تواند با مصرفی بسیار کمتر از اسنپدراگون 870، عملکردی حتی بهتر از اسنپدراگون 888 را ارائه دهد! این تراشه اکنون قهرمان جدید شاخص تولید قدرت به مصرف انرژی در گوشی های هوشمند محسوب می‌شود.

در مورد شارژ سریع 150 واتی، این آخرین فناوری شارژ سریع است که اوپو چندی پیش در رویداد MWC 2022 رونمایی کرد. از آداپتور و کابل گرفته تا طراحی خود تلفن همراه، همگی مجدداً بهینه شده‌اند تا با قدرت بالا سازگار شوند. اوپگ می‌گوید این قدرت شارژ می‌تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تنها در 5 دقیقه تا 50 درصد پر کند. البته 50 درصد باقی مانده 10 دقیقه دیگر طول می‌کشد.

شاید روزگاری را به یاد داشته باشید که شایعات میگفتند شارژ سریع 100 واتی به ناچار آسیب هایی به باتری وارد می‌کند. اما با این حال، اوپو می‌گوید آنها ظرفیت شارژ بالا را برای عمر باتری بهتر بهینه کرده‌اند. این شرکت می‌گوید دستگاه های مجهز به شارژ فوق العاده سریع 150 واتی نه تنها از شارژ سریع بسیار قدرتمندی بهره می‌برند، بلکه از موتور سلامت باتری تخصصی توسعه یافته توسط اوپو نیز استفاده می‌کنند.

اینها همه باعث می‌شوند که اوپو سلامت دستاورد های خود را تضمین کند. اوپو ادعا می‌کند که این تکنولوژی به گوشی های هوشمند کمک می‌کند تا پس از 1600 بار شارژ و دشارژ کامل، هنوز 80 درصد ظرفیت مفید خود را داشته باشد. این یعنی عمر باتری های اوپو تا دو برابر افزایش یافته است. شایسته است که بگویم این استاندارد اوپو دو برابر سختگیرانه‌تر از استاندارد متداول در صنعت است.

 

به نظر می‌رسد که دستگاه جدید وان پلاس، با مشخصات گفته شده، تولید موفقی باشد. نظر شما راجع به مشخصات تلفن هوشمند جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری