حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50E با تراشه Snapdragon 778G ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی P50E قرار است ۲۵ اسفند همراه با تعدادی از محصولات دیگر از جمله تبلت MatePad Paper ink، بلندگوی Sound Joy و غیره وارد بازار شود. امروز اما برخی از اطلاعات درباره گوشی جدید ۲۰۲۲ هواوی داریم.

هواوی P50E با تراشه Snapdragon 778G

اول از همه گفته می شود که هواوی P50E به پردازنده اسنپدراگون 778G 4G مجهز خواهد شد. نسخه 5G این تراشه در سال گذشته در دستگاه های میان رده نسبتاً محبوب ارایه شد، اما هنوز هم با استانداردهای سال 2022 بسیار خوب است. هواوی P50E به دلیل ممنوعیت ایالات متحده از نسخه 4G خود استفاده خواهد کرد.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

طراحی این گوشی بسیار شبیه به Huawei P50 است که اوایل تابستان امسال عرضه شد. این طراحی دارای ساختاری ممتاز با نمای منحصربه‌فرد مجموعه دوربین است ۲ دایره بزرگ دارد و هر کدام دارای لنزهای متعدد هستند.

در مجموع، به نظر می رسد Huawei P50E نسخه ای مقرون به صرفه تر و میان رده از P50 استاندارد باشد. افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود که قیمت آن از حدود ۶۳۰ دلار در چین خواهد بود.

قیمت گذاری آن کمی نامناسب به نظر می رسد چرا که سری Huawei P50 با قیمت حدود 710 دلار و اسنپدراگون 888 4G عرضه می شود.

شایان ذکر است که اگرچه 5G توسط هیچ یک از دستگاه های سری Huawei P50 پشتیبانی نمی شود اما یو چنگدونگ از هوآوی اعلام کرده بود که کاربران سری هواوی P50 هنوز هم می توانند از طریق فناوری های 4G+WiFi6+AI یک تجربه شبکه عالی داشته باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی پی ۵۰ ای می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)