حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۲ اولترا می تواند رکوردها را بشکند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی ۱۲ اولترا هنوز معرفی نشده است. با این حال نسل قبلی این دستگاه یعنی Xioami 11 Ultra توانست در تست دوربین DxOmark امتیاز فوق العاده ۱۴۳ را بگیرد و تا مدت ها صدرنشین باشد. هر چند که بعدتر این صدرنشینی را به Huawei P50 Pro باخت اما در جدیدترین شاید می شنویم که امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۲ اولترا می تواند رکوردها را بشکند.

امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۲ اولترا

چند روز پیش، گزارش شد که شیائومی 12 اولترا به دلیل نامشخصی تا سه بهار ۱۴۰۱ عرضه نمی شود. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است از نظر مشخصات دستخوش تغییراتی شود، اما طراحی کلی مطابق با اطلاعات قبلی است.

پیش از این چند طرح جسورانه از ظاهر شیائومی ۱۲ اولترا نشان می‌داد که یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در یک جزیره مربعی برجسته روی قاب پشتی قرار خواهد داشت. سه دوربین برای آن پیش بینی شده است و انتظار می رود شامل یک دوربین اصلی، یک دوربین ثانویه با زاویه دید فوق عریض و در نهایت یک لنز تله فوتو پریسکوپی باشد.

همکاری لایکا با شیائومی در دوربین Xiaomi 12 Ultra

در حالی که به نظر می رسد پیکربندی کلی دوربین مشابه Mi 11 Ultra باشد، انتظار می رود که Xiaomi 12 Ultra بیشتر در این مورد بهبود یابد. گفته شده است که شیائومی برای توسعه سیستم دوربین گوشی با لایکا دست به دست هم داده است، بنابراین اگر بار دیگر در DXOMARK رتبه اول را بگیرد تعجب نخواهیم کرد.

همچنین انتظار می‌رود که نمایشگر Xiaomi 12 Ultra یک صفحه نمایش 2K OLED از سامسونگ با یک سوراخ برای دوربین سلفی باشد. همچنین شارژر سیمی ۱۲۰ و شارژر بی سیم ۵۰ وات هم محتمل است.

فکر می کنید شیائومی می تواند بار دیگر رتبه اول DxOmark را از آن خود کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

Sony Xperia pro1…شایسته رتبه اول هست ..برندی میخواد رتبه اول بگیره که عرضه یه آپدیت درست حسابی نداره و گوشی هاش خاموش میشه …عرضه یه رابط کاربری هم نداره ..سرهم کردن وکپی کاری هم شد هنر ….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)