حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نمایشگر استودیو دیسپلی با سایز 27 اینچی و وضوح 5K را معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، نمایشگر

در کنار کامپیوتر دسکتاپ مک استودیو، اپل امروز یک محصول جدید با نام استودیو دیسپلی را به مجموعه نمایشگرهای خارجی خود اضافه کرد. این مانیتور سایز 27 اینچی داشته و از وضوح 5K پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر استودیو دیسپلی اپل

نمایشگر استودیو دیسپلی دارای قطر 27 اینچی با وضوح نمایش 5K می‌باشد. برای به حداقل رساندن تابش محتویات درحال نمایش، می‌توانید یک گزینه شامل نمایشگر با بافت نانو نیز تهیه کنید. استودیو دیسپلی همچنین از یک تراشه A13 برای ارائه یکپارچگی و ویژگی‌های غنی ازجمله تأمین انرژی سیستم بلندگو و وب‌کم 12 مگاپیکسلی مجهز به Center Stage نیز بهره می‌برد.

این نمایشگر می‌تواند تا 600 نیت روشنایی داشته باشد، از رنگ گسترده P3 پشتیبانی کرده و همچنین با ویژگی TrueTone macOS کار می‌کند.

نمایشگر استودیو دیسپلی اپل

نمایشگر استودیو دیسپلی اپل

استودیو دیسپلی دارای یک بدنه تماما آلومینیومی با حاشیه‌های نازک و پایه یکپارچه با شیب تا 30 درجه است. پایه قابل‌تنظیم شیب و ارتفاع نیز به‌عنوان یک گزینه افزودنی درکنار این دستگاه موجود است که باید آن را جداگانه تهیه کنید.

برخلاف Pro Display XDR، استودیو دیسپلی دارای یک وب‌کم برای تماس‌های ویدیویی است. وب‌کم 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض شامل پشتیبانی از قابلیت Center Stage می‌باشد که اولین باری‌ست که این ویژگی در پلتفرم مک اپل در دسترس قرار می‌گیرد.

استودیو دیسپلی شامل سه میکروفون و شش بلندگو با پشتیبانی برای خروجی صدای Dolby Atmos است. این نمایشگر همچنین دارای سه درگاه USB-C یکپارچه و یک درگاه Thunderbolt برای اتصال تک پورت به لپ‌تاپ با تبادل داده و شارژ 96 واتی می‌باشد.

قیمت استودیو دیسپلی از 1599 دلار شروع شده، اما اپل می‌گوید که این محصول با روکش شیشه‌ای مات نانوبافت اختیاری (با 300 دلار اضافی) و انواع پایه و راه‌حل‌های نصب نیز عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش‌ها از امروز آغاز می‌شود و در 18 مارس در دسترس می‌باشد. یک چیز در مورد سخت‌افزار این نمایشگر که ممکن است برای برخی افراد ناامیدکننده باشد، این است که در زمانی که آیفون 13 پرو/پرو مکس، آیپد پرو و ​​مک‌بوک پروهای 2021 این شرکت می‌توانند به رفرش‌ریت 120 هرتز برسند، استودیو دیسپلی تنها به نرخ 60 هرتز محدود شده است.

دیدگاه شما پیرامون نمایشگر استودیو دیپسلی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی