حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل کندشدن نرم افزار در گوشی سامسونگ برطرف خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

دیروز بود که در ترنجی برای شما نوشتیم گویا سامسونگ عملکرد گوشی های گلکسی خود را محدود می کند. حال این شرکت کره ای می گوید که مشکل کندشدن نرم افزار در گوشی سامسونگ برطرف خواهد شد.

وعده برطرف شدن کندشدن نرم افزار در گوشی سامسونگ

اخیراً خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کاهش عملکرد برنامه های مختلف در دستگاه های خود است. این شرکت نگرانی‌های کاربران را برطرف کرده و گفته است که راه حل در راه است، اگرچه ما مطمئن نیستیم چه زمانی.

یکی از سخنگویان سامسونگ به The Verge گفت:

“ما برای بازخوردی که در مورد محصولات خود دریافت می کنیم ارزش قائل هستیم و پس از بررسی دقیق، قصد داریم به زودی یک به روز رسانی نرم افزاری ارائه کنیم تا کاربران بتوانند هنگام اجرای برنامه های بازی عملکرد را کنترل کنند.”

لوگو سامسونگ

سامسونگ

اساساً به جای کاهش عملکرد، کاربران می توانند نحوه عملکرد گوشی خود را انتخاب کنند. اگر با داغتر شدن گوشی خود برای داشتن عملکرد بهتر مشکلی ندارید، این باید تصمیم شما باشد.

«اولویت ما ارائه بهترین تجربه تلفن همراه برای مصرف کنندگان است. سرویس بهینه سازی بازی (GOS) برای کمک به برنامه های بازی در دستیابی به عملکرد عالی و در عین حال مدیریت موثر دمای دستگاه طراحی شده است. GOS عملکرد برنامه های غیر بازی را مدیریت نمی کند.”

سامسونگ در حال کاهش عملکرد حدود 10000 برنامه کاربردی از جمله برنامه های اجتماعی محبوب مانند TikTok و Instagram است. همچنین بازی‌هایی مانند Genshin Impact را تحت تأثیر قرار می‌دهد، که واقعاً به تمام قدرتی که می‌تواند از تلفن دریافت کند نیاز دارد.

جایی که همه چیز کمی مبهم است این است که سامسونگ برنامه های بنچمارکی مانند 3DMark را محدود نمی کند، به این معنی که کاربران ممکن است فکر کنند عملکرد بالاتری نسبت به آنچه که هستند دارند.

امیدواریم هنگامی که سامسونگ این وضعیت نامناسب را برطرف کند، ما در واقع عملکرد کامل را از تلفن های خود دریافت خواهیم کرد، اگرچه این به قیمت داغ شدن گوشی تمام می شود. با این حال، سامسونگ جدول زمانی را برای به‌روزرسانی ارائه نکرده است، بنابراین کاربران برای مدتی طولانی‌تر باید با این کند شدن عمدی دست و پنجه نرم کنند.

نظر شما درباره تصمیم سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)