حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس 22 برای حذف محدودیت عملکرد بازی ها منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

مدتی می‌شود که سامسونگ سرعت گوشی‌های خود را به نام بهره‌وری باتری و مدیریت حرارت در آن‌ها کاهش داده است. به‌همین‌سبب، بازی‌ها به‌خوبی اجرا نمی‌شدند؛ زیرا عملکرد CPU و GPU ازطریق سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS) و اپلیکیشن Game Booster که در پس‌زمینه اجرا می‌شد، محدود شده بودند. حال، اخیرا سامسونگ آپدیت جدیدی را برای پرچمداران سری گلکسی اس 22 خود در کره جنوبی منتشر کرده است که نوع عملکرد سرویس بهینه‌سازی بازی و محدودیت‌های اعمالی ازطرف آن را به‌عهده کاربران قرار می‌دهد.

آپدیت حذف محدودیت عملکرد بازی ها در گلکسی اس 22

چندی پیش سامسونگ با بیانیه‌ای اعلام کرد که به‌زودی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را منتشر خواهد کرد که این محدودیت عملکرد را حذف می‌کند. اکنون، این به‌روزرسانی در دسترس است! به‌تازگی آپدیت جدید سری Galaxy S22 در کره جنوبی درحال انتشار است که محدودیت عملکرد CPU و GPU را هنگام اجرای بازی حذف می‌کند.

همچنین یک «حالت مدیریت عملکرد بازی» جدید در Game Booster اضافه شده است؛ اگرچه مطمئن نیستیم که آیا این تنظیمات با گزینه اولویت عملکردی که پیش‌تر در Game Booster وجود داشت، متفاوت است یا خیر.

آپدیت حذف محدودیت عملکرد بازی ها در گلکسی اس 22

آپدیت حذف محدودیت عملکرد بازی ها در گلکسی اس 22

در آزمایش‌های صورت‌گرفته، مشخص شده است که بازی‌ها در همه مدل‌های گلکسی S22 عملکرد بسیار متعادلی دارند. هنوز هم خوب است که می‌بینیم سامسونگ به خواسته مشتریان خود گوش کرده و تغییرات لازم را اعمال می‌کند. فقط باید منتظر بمانیم تا این به‌روزرسانی در مناطق دیگر نیز منتشر شود تا بتوانیم نوع تغییرات اعمال‌شده را آزمایش کنیم. با توجه به رسوایی بزرگی که این امر برای سامسونگ ایجاد کرده است، ما فرض می‌کنیم که این به‌روزرسانی خیلی زود به بازارهای بین‌المللی نیز راه پیدا خواهد کرد.

این آپدیت علاوه‌بر تغییر سرویس بهینه‌سازی بازی برای اینکه بازی‌ها از تمام توان گوشی به‌طور کامل استفاده کنند، بهبودهایی در دوربین و امنیت دستگاه نیز به‌ارمغان می‌آورد. زمانی که این به‌روزرسانی در بازارهای خارج از کره منتشر شد، به شما اطلاع خواهیم داد، پس با ما همراه باشید!

دیدگاه شما درباره آپدیت جدید سامسونگ برای سری گلکسی اس 22 پیرامون توقف محدودیت عملکرد بازی ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی