حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Super Device را به‌منظور اتصال یکپارچه میان دستگاه‌های خود معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، هواوی

هواوی مدتی است که بر روی یکپارچه‌سازی لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند خود کار می‌کند. حال این کمپانی در رویداد MWC 2022 امروز خود، بسته نرم‌افزاری جدیدی با نام Super Device را معرفی کرد که گام بعدی هواوی به سمت یکپارچه‌سازی عمیق‌تر میان دستگاه‌های این برند خواهد بود. Super Device اصطلاحی کلی برای ویژگی‌های اتصال میان چند دستگاه به‌منظور استفاده در اشتراک اطلاعات مربوط‌به سلامتی و تناسب‌اندام، پیمایش آسان، دفاتر هوشمند، سرگرمی و خانه هوشمند است.

هواوی Super Device

همان‌طور که از نامش مشخص است، هدف Smart Office بهبود بهره‌وری با فعال کردن ارتباط میان چندین دستگاه است. این ویژگی همه دستگاه‌ها را به یک “تجربه منحصربه‌فرد” متصل می‌کند. بهترین بخش قابلیت جدید این است که فرقی نمی‌کند آن دستگاه‌ها از ویندوز استفاده می‌کنند یا سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت، یعنی HarmonyOS. اتصال بین تمامی دستگاه‌ها به‌راحتی چندین کلیک برقرار خواهد بود.

می‌توانید با اشتراک‌گذاری محتوای نمایشگر گوشی هوشمند هواوی خود در دستگاه ویندوز، از برنامه‌های تلفن در لپ‌تاپ ساخت هواوی (حداکثر سه برنامه بازشده به‌طور همزمان) استفاده کنید. انتقال فایل‌ها نیز با کشیدن و رها کردن ساده امکان‌پذیر است. برخی از برنامه‌های سازگار در AppGallery هواوی حتی می‌توانند با استفاده از موتور برنامه HuaweiMobile در ویندوز نیز اجرا شوند.

هواوی Super Device

هواوی Super Device

ویژگی Super Device همچنین به جفت شدن راحت‌تر لپ‌تاپ‌های هواوی با تجهیزات جانبی مانند ایربادز، بلندگوها و حتی موس و کیبوردهای مجهز به بلوتوث این شرکت کمک شایانی می‌کند.

ازآنجایی‌که ورودی و صدا در اتصال بین کامپیوتر و دستگاه تلفن همراه گنجانده شده است، می‌توانید مستقیماً در این برنامه‌ها تایپ کنید و ویدیو و صدا را از برنامه‌های داخل کامپیوتر به‌صورت بی‌سیم پخش کنید. برخلاف برخی دیگر از برنامه‌های اتصال رایانه‌های شخصی اندروید، هیچ نشانه‌ای از تاخیر، اعوجاج صدا، یا مصنوعات فشرده‌سازی ویدیو در این قابلیت وجود ندارد. تنها بخشی از تجربه که در آن با احتمال برخی کندی‌های جزئی مواجه خواهید شد، پیمایش در برخی برنامه‌ها و فعال کردن حرکات در لبه صفحه برای انجام چند کار است.

برخی از ویژگی‌های این سرویس اما، کاملا جدید نبوده و پیش‌تر نیز به توضیح آن در بررسی شماری از دستگاه‌های این شرکت ازجمله تبلت‌های میت پد، پرداخته شده است. بااین‌حال، گنجاندن ویژگی‌های جدید باعث می‌شود کل اکوسیستم تجربه یکدست‌تری داشته باشد.

نظر شما درباره قابلیت Super Device هواوی به‌منظور اتصال میان چند دستگاه این شرکت به‌صورت یکپارچه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی