حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی MateStation X و MatePad Paper جدید رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، هواوی

هواوی درکنار رونمایی از لپ‌تاپ‌های ویندوزی Matebook E و Matebook X Pro خود در رویداد MWC 2022، کامپیوتر All-in-One جدیدی با نام MateStation X و همچنین اولین تبلت E Ink خود با نام MatePad Paper را به‌عنوان بخشی از اکوسیستم روبه‌رشد Smart Office معرفی کرد.

هواوی MateStation X

MateStation X هواوی بزرگ‌ترین رایانه شخصی همه‌کاره در خط تولید این کمپانی است. این دستگاه دارای نمایشگر لمسی 28.2 اینچی IPS LCD با وضوح 3840 در 2560 و همچنین نسبت تصویر 3:2 است که 98 درصد از طیف رنگی P3 را پوشش می‌دهد. این دستگاه دارای طراحی یکپارچه فلزی می‌باشد و سه بلندگو را با همکاری شرکت صوتی فرانسوی Devialet در خود جای داده است.

هواوی MateStation X

هواوی MateStation X

MateStation X با پردازنده AMD Ryzen 5 5600H در کنار 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه M.2 NVMe عرضه می‌شود. این All-in-One از دو پورت USB-C، دو کانکتور USB-A و یک جک هدفون بهره برده و همچنین از Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی یک کیبورد بی‌سیم با اسکنر اثرانگشت داخلی برای احراز هویت و همچنین یک موس بلوتوث را با این دستگاه عرضه خواهد کرد. سیستم‌عامل میت استیشن ایکس نیز ویندوز 11 مایکروسافت می‌باشد.

هواوی MatePad Paper

هواوی MatePad Paper

هواوی MatePad Paper

خانواده MatePad هواوی دارای نمایشگرهایی از نوع LCD و OLED هستند. اما اکنون اولین عضو این سری با پنل E Ink معرفی شده است. MatePad Paper به‌لطف نمایشگر 10.3 اینچی E Ink خود با فناوری نوسازی هوشمند، برای خواندن و نوشتن یادداشت‌ها طراحی شده است، اما یک تبلت تمام‌عیار نیز می‌باشد. مزایای این دستگاه نسبت به تبلت‌های LCD و AMOLED سنتی در اینجا، در زیر نور مستقیم خورشید که نمایشگر E Ink کاملاً خوانا باقی می‌ماند، بیشتر مشهود است. این پنل دارای یک لایه ضد تابش ویژه بر روی خود است و از 32 سطح روشنایی پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد در محیط‌های تاریک بدون هیچ مشکلی مطالعه کنید.

هواوی همچنین از مزایای صفحه‌نمایش بزرگ MatePad Paper در مقایسه با کتاب‌خوان‌های الکترونیکی سنتی برخوردار است. با میت پد پیپر صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را در اختیار خواهید داشت که متن بیشتری را درون خود جای می‌دهد و نیاز به ورق زدن صفحه کمتری دارید. تیم نرم‌افزار هواوی یک حالت نوسازی هوشمند برای کاغذ MatePad ایجاد کرده است که به شما امکان می‌دهد ویدیوها را پخش کرده، وب را مرور کنید و رابط را سریع‌تر از سایر نمایشگرهای E Ink پیمایش کنید.

MatePad Paper از نسل دوم قلم M-Pencil هواوی با همان سطوح حساسیت فشاری 4096 پشتیبانی می‌کند. هواوی در اینجا ادعای تأخیر 26 میلی‌ثانیه را داده است. نمایشگر این دستگاه نیز از انواع PMMA بوده که حس بافتی را به آن اضافه می‌کند و نوشتن و کشیدن روی آن باید طبیعی‌تر باشد. در رابط‌کاربری میت پد جدید، می‌توانید با یک کتاب درسی در یک طرف و برنامه یادداشت‌ها در طرف دیگر یادداشت‌های صفحه‌نمایش را تقسیم کنید.

MatePad Paper یک نسخه سفارشی از HarmonyOS 2.0 را اجرا کرده که از انتقال هوشمند محتوا از گوشی‌های هوشمند هواوی نیز پشتیبانی می‌کند. این کتاب‌خوان دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، Wi-Fi 6+ و حسگر اثرانگشت در دکمه پاور خود است. هواوی ادعا می‌کند که این دستگاه می‌تواند تا چهار هفته در حالت آماده‌به‌کار دوام بیاورد. این تبلت 360 گرم وزن داشته و در رنگ‌های مشکی، خاکی و آبی عرضه خواهد شد.

قیمت هواوی MateStation X در اروپا ۲۱۹۹ یورو خواهد بود. درهمین‌حال، MatePad Paper نیز 499 یورو قیمت‌گذاری شده و هواوی آن را با یک قلم M-Pencil و یک جلد Folio همراه خواهد کرد.

دیدگاه شما پیرامون MateStation X و MatePad Paper جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی