حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت عکاسی 3D شیائومی برای بهبود عملکرد گوشی‌های آینده این شرکت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

کمپانی شیائومی، یکی از برندهای نوآور و پیشرو در بازار موبایل جهانی محسوب می‌شود. شیائومی، به تازگی پتنت جدیدی را ثبت کرده است. این پتنت، قابلیت عکاسی 3D شیائومی را نشان می‌دهد که می‌تواند به بهبود عملکرد در عکاسی بیانجامد.

پتنت عکاسی 3D شیائومی، احتمال بهبود عملکرد هرچه بیشتر دوربین را قوت می‌بخشد

کمپانی شیائومی، معمولاً پتنت‌های مختلف و جذابی را به ثبت می‌رساند. به گزارش Gizmochina، اوایل امروز، شیائومی یک پتنت جدید را از سیستم تصویربرداری جدید خود به ثبت رسانده است. این قابلیت، به کاربران امکان ثبت چند عکس و ساخت یک عکس سه بعدی را می‌دهد. این حق اختراع جدید، دارای شماره انتشار CN113438462A می‌باشد. عنوان آن نیز “روش و دستگاه عکاسی چند دستگاهی، تجهیزات الکترونیکی و محیط ذخیره سازی” است.

با توجه به توضیحات ارائه شده از پتنت عکاسی 3D شیائومی، تصاویری که از چند دستگاه ثبت شده‌اند را با یکدیگر ترکیب کرده تا یک عکس واحد سه بعدی را خلق کند. این امر، تجربه کلی عکاسی را بهبود می‌بخشد و به کاربران امکان استفاده از خلاقیت هرچه بیشتر برای ثبت مناظر و سوژه‌های مورد نظر برای ثبت تصویر را می‌دهد. بنابراین، بر اساس این حق اختراع می‌توان از یک فرآیند عکاسی با چند دستگاه استفاده کرد تا عکس نهایی سه بعدی تشکیل شود. همچنین این ویژگی به دستگاه اجازه ترکیب چند تصویر پاناروما را می‌دهد. به همین صورت، حداقل دو دستگاه برای استفاده از این قابلیت مورد نیاز خواهد بود.

در حال حاضر، مشخص نیست که شیائومی واقعاً قصد عملی کردن این ویژگی را دارد یا این که چینی‌ها تنها قصد ثبت یک حق اختراع را داشته‌اند. اما مشخصاً وجود این ویژگی، تعامل کاربران را با یکدیگر افزایش داده و جنبه اجتماعی بیشتری نیز داشته باشد.

نظر شما در مورد این پتنت جدید از شیائومی چیست؟ این قابلیت برای شما کاربردی و جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️