حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام توان اپل صرف Face ID زیر نمایشگر می‌شود و دیگر از Touch ID خبری نیست

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

روز پیش یکی از منابع پس از گفتگو های متعدد با منابع مرتبط با این موضوع که مایل به ناشناس ماندن هستند، به حدی از اطمینان رسیده است که می‌تواند تایید کند که گویا اکنون تمام تمرکز های بر روی Face ID زیر نمایشگر قرار دارد و مهندسان اپل دیگر روی حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش آیفون کار نمی کنند.

 

این شایعه مدت زیادی است که در پایگاه های خبری مطرح بوده است و در بیشتر موارد حدس زده شده درست بود. البته در بین جزئیات، چند گزارش جعلی نیز در مورد آن منتشر شد اما نهایتاً به نظر می‌رسد اپل از Touch ID زیر نمایشگر دست کشیده و به Face ID زیر نمایشگر روی آورده است. کوپرتینویی ها سال‌ ها روی انتخاب بین این دو کار کرده اند، اما به نظر می‌رسد که Face ID راه حل نهایی است، به خصوص که اپل در ژانویه تصمیم گرفت تمام تلاش‌ ها و منابع Touch ID خود را به تیمی که روی Face ID کار می‌کنند منتقل کند.

همه اینها اکنون جایی منطقی تر می‌شود که اپل روز به روز در حال توسعه بیشتر این بخش است و در نسخه بتا iOS 15.4 امکان باز کردن قفل Face ID با ماسک صورت را فراهم می کند، و این روند تقریباً در تمام محصولات اپل ادامه خواهد داشت. بنابراین مرحله بعدی واضح است که ارائه Face ID زیر نمایشگر خواهد بود و به نظر می‌رسد زودتر از حدس های گذشته آماده شده است. بله حسگر های Face ID زیر نمایشگر را به زودی در تولیدات اپل خواهیم دید.

راس یانگ: Face ID زیر نمایشگر آیفون ۱۴ هنوز نهایی نشده است

در واقع به طور جنجالی این منبع ادعا می‌کند که ما می‌توانستیم این فناوری را حتی در آیفون 13 پرو ببینیم، اما اپل در نهایت تصمیم گرفت آن را چند سال به عقب براند تا روی این فناوری بیشتر و بیشتر کار کند. با توجه به اینکه اکثر شما کاربران عزیز ترنجی نیز می‌دانید دوربین های زیر نمایشگر اکنون در چهه سطح کیفی هستند، این تصمیم بسیار منطقی می‌رسد. به طور خلاصه باید بگویم کیفیت آنها مطابق با استانداردهای آیفون نیست.

به طور مشابه برای دوربین زیر صفحه نمایش نیز منبع انکار نمی کند که این یک قابلیت جالب است. اما اکثر صاحب نظران برای اپل که تاکنون همیشه سعی کرده است تکنولوژی ها را به کامل ترین صورت استفاده کند، غیر قابل قبول می دانند که عکس های دوربین جلوی جدیدترین آیفون بدتر از مدل قبلی به نظر برسد! بنابراین تصمیم شرکت به طور مشابه در این مورد نیز کاملاً قابل درک است.

تمام توان اپل صرف Face ID زیر نمایشگر می‌شود و دیگر از Touch ID خبری نیست

تمام توان اپل صرف Face ID زیر نمایشگر می‌شود و دیگر از Touch ID خبری نیست

این افشاگر از منابع خود پرسیده است که اولین آیفون بدون ناچ کدام آیفون خواهد بود، و همه آنها موافق بودند که آیفون 15 پرو یا هر اسم دیگری باشد همان تلفیق آرزو های چند ساله کاربران برای حذف ناچ خواهد بود.

اپل این دستگاه را احتمالاً در ماه سپتامبر سال 2023 عرضه خواهد کرد. البته بیایید امیدوار باشیم این شرکت دوباره برنامه های آیفون بدون ناچ را به عقب نیاندازد. بسیاری از کاربران سال ها منتظر بوده اند و اکنون سال 2023 بدین منظور تاریخی بسیار معقول به نظر می رسد. با این حال، ما در مورد اپل صحبت می کنیم که به دلیل عقب نشینی در سیاست ها و اطلاعیه ها یا حتی لغو محصولاتی که این شرکت قبلاً اعلام کرده بود، مانند AirPower، مشهور است.

 

آیا تا ارائه یک آیفون بدون ناچ صبر می‌کنید؟ در بخش نظرات به ما بگویید. امیدوارم این مقاله به شما برای تصمیم‌ گیری کمک کرده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری