حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو M4 Pro مشخص شد: کمی پیشرفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

پوکو ام ۴ پرو نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت خوبی در نمایشگر و طراحی دارد. در بخش باتری با وجود باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برابر با نسل قبل اما شارژر سریع تر ۳۳ واتی را ارایه می کند. امروز عمر باتری پوکو M4 Pro مشخص شده و باید بگوییم که کمی پیشرفت را ثبت کرده است.

عمر باتری پوکو M4 Pro

با وجود اینکه تراشه پوکو M4 Pro یک تراشه ۱۲ نانومتری شده و نسبت به تراشه ۷ نانومتری نسل قبلی خود مصرف بیشتری باید داشته باشد اما در کمال تعجب با وجود طراحی حتی جمع و جورتر و سبک‌تر می تواند به شما عمر باتری نسبتا مشابه و حتی بهتری هم بدهد.

عمر باتری پوکو ام ۴ پرو

عمر باتری پوکو ام ۴ پرو

مقایسه با رقبا

مقایسه با رقبا

امتیاز کلی ۱۲۶ ساعت آن را هم رده ردمی Note 11 شیائومی قرار می دهد. این دستگاه از مدل 5G خود در بخش امتیاز کلی کمی بهتر عمل می کند و نسبت به نسل قبلی نیز کمی بهتر است. البته تست مدل 4G نسل قبل موجود نیست و باید نسبت به مدل 5G که تراشه مشابهی دارد نگاه کنیم.

پخش ویدیو حدود ۲۰ ساعتی Poco M4 Pro یکی از قسمت های جذاب آن است. وبگردی حدود ۱۵.۵ ساعتی از اکثر رقبا عقب تر است و مدت زمان مکالمه بیش از ۳۸.۵ ساعتی آن جایی است که دوباره از رقبا پیشی می گیرد.

سرعت شارژ شدن پوکو M4 Pro

سرعت شارژ شدن پوکو M4 Pro

سرعت شارژ شدن پوکو M4 Pro

به لطف شارژر ۳۳ وات شما می توانید باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری پوکو ام ۴ پرو را در مدت یک ساعت و ۱۰ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ برسانید. همچنین در ۳۰ دقیقه اول باتری تا ۵۱٪ شارژ می شود.

نظر شما درباره عملکرد باتری این گوشی اقتصادی پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)