حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوراخ نمایشگر آیفون ۱۴ پرو شاید عجیب تر از چیزی باشد که فکر می کنید

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

طراحی نمایشگر بدون ناچ آیفون ۱۴ پرو از آنچه تصور می شد دیوانه کننده تر است. در حقیقت اصلا بعید نیست چون اپل واقعا شاید دوست نداشته باشد طراحی سال ۲۰۱۹ سامسونگ را که در گلکسی اس ۱۰ استفاده کرده بود را برای پرچمدار سال ۲۰۲۲ خود استفاده کند. کوپرتینویی ها باید از ناچ دست بکشند اما سوراخ نمایشگر را هم دوست ندارند به شکل فعلی ارایه کنند. به هر صورت سوراخ نمایشگر آیفون ۱۴ پرو شاید عجیب تر از چیزی باشد که فکر می کنید.

سوراخ نمایشگر آیفون ۱۴ پرو

مدتی است می شنویم که امسال اپل با استفاده از یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی و مخفی کردن سایر اجزای Face ID در زیر صفحه نمایش، آماده است تا در آیفون ۱۴ پرو ناچ را کنار بگذارد و راه گوشی های اندرویدی را ادامه دهد.

پیش از این، شایعه مذکور توسط منبع دیگری تایید شده بود و به تازگی یک پنل نمایشگر منتسب به آیفون 14 پرو مکس منتشر شده و نشان می دهد که قصد واقعی اپل برای طراحی گوشی بدون ناچ، چه چیزی می تواند باشد.

سوراخ نمایشگر آیفون ۱۴ پرو

سوراخ نمایشگر iPhone 14 Pro

اولین شایعه به ما می گفت که قرار بود اپل از یک سوراخ قرصی شکل استفاده کند که در آن فرض کردیم اجزای Face ID مانند دوربین مادون قرمز و flood illuminator در آن قرار دارند. با این حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل از دو سوراخ نمایشگر در آیفون ۱۴ پرو استفاده خواهد کرد. یکی از این سوراخ ها قرصی شکل و یکی دیگر دایره ای خواهد بود. مثل چیزی که در تصویر بالا می بینید.

به نظر می رسد که اپل واقعاً قصد دارد از یک سوراخ بیضی طور برای دوربین سلفی استفاده کند و اجزا مربوط به Face ID را در سوراخ دایره ای قرار دهد. البته من فکر می کنم منطقی تر باشد که این سوراخ ها به صورت مخالف چیزی که گفته شد استفاده شود. در حقیقت سوراخ بیضوی برای اجزای Face ID باشد و سوراخ نمایشگر دایره ای برای دروبین سلفی، به هر حال این خیلی مهم نیست؛ مهم ظاهر کلی دستگاه است.

شما فکر می کنید که این طراحی برای آیفون ۱۴ پرو جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هرچند از اندرویدی ها عقبه ولی باز از ناچ بهتره ، قراره حسابی با این تغییر امار و ارقام فروش رو جابجا کنه

V800B

مسخرس

Soleimany

اپل هرکاری کنه بازم پولشو در میاره . رو لپتاپ ناچ میزارن شارژر رو حذف میکنه به امید خدا تا چند سال دیگه جعبه رو از ریشه حذف میکنه و با برچسب لوگو اپل و گوشی تو کیسه عرضه میکنه حفره هاشم که اینطوری این فیس ایدی به چه درد میخوره اخه زارت میزاری الان این کرونای زهر ماری که انگاری مغز داره میاد امارش پایین جهش میکنه و ما مجبوریم ماسک بزنیم و این با ماسک تشخیص نمیده چه وضع این بدبختی اینه که میخواد از اندرویدی ها کپی نکنه بدتر میکنه کارو الان اندرویدی ها رو دوربین زیر نمایشگر کار میکنن این فناوری به بلوغ برسه هم اپل فکر نکنم دست از این سیاست برداره چون متفاوت نیست دیگه الان ایفون ۱۳ یه دوربین پریسکوپی داشت رتبش قطعا از همه گوشی ها دوربینش بهتر بود اما اینو میزاشت اپل کپی از اندرویدی جماعت میشد تاچ ایدی رو اپل به بلوغ رسوند و بقیه از روش کپی کردن ولی نمیدونم چرا اونو ول کرد وقتی بهتر از این سنسور تشخیص چهره فضا گیره اینو رو دکمه روشن خاموشه میتونست بزاره زمان معرفی ایفون x

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)