حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه شیائومی Poco X4 Pro نزدیک است، ارایه 5G و قلب تپنده اسنپدراگون ۸۷۰

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | پوکو، شایعات

پس از عرضه افسانه ای Poco F1 این برند که استقلال خود را از شیائومی دریافت کرده بود، در سال 2020 با POCO X2 و POCO F2 Pro بازگشت. با این حال، دستگاه واقعی که واقعاً باعث محبوبیت شدید این برند شد خانواده گوشی های POCO X3 بود. بازار از این خانواده به خوبی استقبال کرده و نسل بعدی آن دستگاه بسیار مهمی خواهد بود. دستگاه مهم این خانواده باید پوکو ایکس ۴ پرو نام داشته باشد. گفته شده که عرضه شیائومی Poco X4 Pro با پشتیبانی از 5G نزدیک است. قلب تپنده اسنپدراگون ۸۷۰ برای این دستگاه تصور می شود.

شیائومی Poco X4 Pro با پشتیبانی از 5G

پوکو ایکس ۳ با قیمت مقرون به صرفه و مشخصات خوب، جذابیت Poco را دوباره به دست آورد. گوشی اصلی اما POCO X3 Pro است که چند ماه بعد عرضه شد و به عنوان جانشین واقعی Pocophone F1 بازار را فتح کرد.

این محصول با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای به بازار رسید و یک تراشه قدرتمند شبیه به پرچمدار به نام اسنپدراگون 860 را به ارمغان آورد که اساساً یک اسنپدراگون 855+ اورکلاک شده است. در ماه گذشته، اولین شایعات در مورد دنباله دستگاه یعنی POCO X4 Pro منتشر شد. حالا و چون که POCO X4 Pro 5G در پایگاه داده IMEI مشاهده شد، این شایعات بیشتر تثبیت می شود.

گوشی Poco X4 Pro در پایگاه داده IMEI

گوشی Poco X4 Pro در پایگاه داده IMEI

چندی پیش، تلفن های هوشمند POCO با شماره مدل 2201116PG و 2201116PI در پایگاه داده IMEI مشاهده شدند. این لیست همچنین نشان داد که هر دو این گوشی ها با نام تجاری POCO عرضه خواهند شد.

اکنون، یک لیست جدید در پایگاه داده IMEI تأیید می کند که 220116PG با نام POCO X4 Pro 5G عرضه خواهد شد. همانطور که از نام این دستگاه به وضوح پیداست، جانشین POCO X3 Pro این بار با ارائه اتصال 5G می تواند موفق تر باشد.

گوشی POCO با شماره مدل 2201116PG نیز هفته گذشته در FCC مشاهده شد. لیست FCC تأیید می کند که گوشی آینده POCO با رابط کاربری MIUI 13 پیش فرض ارایه می شود. جدای از اطلاعات، حدس زدن پردازنده این گوشی سخت است. شماره مدل 2201116PI احتمالاً متعلق به مدل هندی است. ما فرض می‌کنیم که دستگاه‌ها مشخصات مشابهی دارند، مگر اینکه شعبه هند تصمیم به انجام تغییراتی در آنها بکند.

احتمال استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰ در پوکو ایکس ۴ پرو

اظهار نظر مدیرعامل کوالکام

انتظار می رود POCO X4 Pro 5G یک تراشه قدرتمندتر نسبت به اسنپدراگون 860 داشته باشد. در عین حال این گوشی برای موفقیت در بازار نیاز به اتصال 5G دارد. ما روی کوالکام اسنپدراگون 870 برای این گوشی شرط می‌بندیم.

این یک حرکت عالی برای POCO خواهد بود که این چیپست را در یک پرچمدار احتمالی POCO مقرون به صرفه تر کند. ما کنجکاو هستیم که ببینیم آیا بهبودهای بیشتری در گوشی مانند ارتقای احتمالی نمایشگر AMOLED وجود خواهد داشت یا خیر. زمان نشان خواهد داد، ما انتظار داریم که جزئیات در روزهای آینده همچنان منتشر شود.

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

پوکو قبلاً در مورد این چیپست تخصص داشت، بالاخره POCO F3 که بر اساس Redmi K40 Pro ساخته شده بود نیز آن را داشت.

شایعات همچنین می گویند که یک POCO X4 و یک POCO X4 NFC وجود دارد. اینها باید دارای یک چیپست میان رده باشند و ما می توانیم اسنپدراگون 778G را به عنوان قوی ترین احتمال برای آنها حدس بزنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پوکو در خانواده X4 موفق عمل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه این چیپست ها رو استفاده کنن و قیمت هم مثل سری قبل پایین باشه بنظرم فروش فوق‌العاده ای میکنن

ali.reza.9821

سری X3 پوکو حرف نداشتن چه ساده چه پرو چه GT

ali karimi

سلام، واقعا سری poco x3 گوشیهای عالی بودن اونم همه جوره هم قیمت هیچ کمبودی نداشتن بخصوص x3 pro با اسنپ 860 البته x3 GT هم گوشی عالی هستش با چیپست مدیاتک دایمن سیتی که فکر کنم 1100هستش ولی خب اسنپ 860 یچیز دیگست، این سری جدید هم اگه با چیپستهایی که در این خبر گفته شده وارد بازار بشن عالی میشن، اسنپ 870 و 778جی که هردوعالی هستن، ودر آخر قیمت میمونه که بازم با همین قیمتهایی که هستن سری جدید هم بیاد فروش خوبی پیدا میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)