حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ منتشر شد؛ طراحی آشنا مشابه با برادران بزرگ‌تر

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

طبق گزارش‌ها، سامسونگ درحال کار بر روی چندین گوشی جدید از سری میان‌رده A خود مانند گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 است. همچنین گمان می‌رود که برخی از این گوشی‌ها در اواخر ماه جاری یا در اسفندماه به‌صورت رسمی رونمایی شوند. به‌تازگی اما، افشای جدید توسط Steve Hemmerstoffer و CollegeDunia به‌طور مشترک، طراحی نهایی گلکسی A23 را در رندر های آن از تمامی زوایا نشان می‌دهد که ظاهری مشابه با سایر گوشی‌های سری گلکسی A سال گذشته دارد.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ

رندرهای CAD گلکسی A23 5G نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک نمایشگر با حاشیه صفحه تقریبا ضخیم همراه با ناچ قطره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی است. طراحی پشتی گوشی Galaxy A23 5G اما، مانند گلکسی A32 ،A52 و A72 سال گذشته بوده و اگر از ابعاد دستگاه صرف‌نظر کنیم، شاید تشخیص آن‌ها تنها ازطریق طراحی قاب دوربین، امری مشکل و بعضا محال باشد. ابعاد این دستگاه نیز در حدود 165.4x77x8.5 میلی‌متر بوده و ضخامت آن در قسمت برآمدگی دوربین، به 10.3 میلی‌متر نیز افزایش می‌يابد.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ

سمت راست گوشی میزبان کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور می‌باشد که با اسکنر اثرانگشت نیز یکپارچه شده است. لبه بالایی دستگاه دارای میکروفون ثانویه و قسمت پایینی آن نیز دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا، میکروفون اصلی، پورت USB-C و سوراخ بلندگو می‌باشد. یک اسلات سیم‌کارت در سمت چپ گوشی نیز موجود است.

در این افشای اطلاعات همچنین مشخص شده است که گلکسی A23 5G دارای نمایشگری با ابعاد حدود 6.6 اینچ خواهد بود. دوربین چهارگانه پشتی گوشی نیز ظاهراً میزبان یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی SK Hynix با پشتیبانی از OIS است که درصورت صحت آن، یک پیشرفت اساسی محسوب شده و دست‌ودلبازی سامسونگ را برای میان‌رده‌های خود نشان می‌دهد. از سایر لنزهای دوربین پشتی می‌توان به یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج نیز اشاره کرد.

درحال‌حاضر اطلاعاتی از سایر مشخصات این گوشی در دست نیست. بااین‌حال، حدس زده می‌شود که گلکسی A32 در دو نسخه با پشتیبانی از شبکه‌های 4G و 5G در دسترس قرار گیرد.

نظر شما پیرامون رندر گلکسی A23 و طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،ظاهرش که طبق گفته همین خبر تکراریه، دوربین اصلیش خوبه، چیپستش هم که گفته نشده و به احمتال زیاد سری دایمن سیتی هستش، ولی سری 7 نباشه خوبه، مثلا سری 9 یعنی دایمن 900 یا 920 باشه عالیه که بازم فکر نکنم بزاره سری 8 دایمن سیتی هم هستش که فکر کنم دایمن 810فکر کنم اسمش بود اگه درست گفته باشم، درکل اگه چیپ مدیاتک بخواد بزاره روی گوشی که حتما هم مدیاتکه سری9 خوبه و عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی