حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی آپدیت MIUI 13 ردمی ۱۰ را با اندروید ۱۲ ارائه کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، ردمی

شیائومی بالاخره شروع به انتشار آپدیت MIUI 13 برای دستگاه های اقتصادی خود کرده است. این نسخه از رابط کاربری شیائومی هم با اندروید ۱۲ و هم با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. ردمی ۱۰ به تازگی این به روزرسانی را دریافت کرده و خوشبختانه MIUI 13 برای این دستگاه بر پایه دوازدهمین نسخه اندروید است. بنابراین کاربران ردمی ۱۰ می‌توانند از تمام ویژگی های MIUI 13 استفاده کنند.

آپدیت MIUI 13 ردمی ۱۰ با عنوان Stable Beta عرضه شده است

آپدیت MIUI 13 ردمی ۱۰ شیائومی با نسخه فریمور V13.0.1.0.SKUMIXM عرضه شده است. همان‌طور که از نوشته «MI» پیداست، این به روزرسانی مربوط به رام گلوبال می‌شود. این به روزرسانی ۲.۷ گیگابایت حجم داشته و همچنین شامل وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۲ است. آپدیت مذکور با عنوان «stable beta» ارائه شده است. این عنوان به آن معنیست که آپدیت MIUI 13 ردمی ۱۰ در حال حاضر برای همه کاربران در دسترس نیست، و صرفا به طور آزمایشی برای برخی از کاربران منتشر شده است.

همان‌طور که GizmoChina نیر اشاره می‌کند، پس از آنکه تعدادی از کاربران این آپدیت را نصب کردند، و در صورتی که مشکل خاصی گزارش نشد، به روزرسانی مورد بحث برای دسته گسترده تری از کاربران ردمی ۱۰ منتشر می‌شود.

و اما به روزرسانی اندروید ۱۲ و MIUI 13 چه تغییراتی را به دنبال دارد و چه ویژگی های جدیدی را به این گوشی اقتصادی شیائومی اضافه می‌کند؟ این آپدیت شامل آخرین نسخه اندروید و همچنین پچ امنیتی جدید گوگل است. شیائومی ادعا می‌کند که به لطف رابط کاربری جدید این شرکت، عملکرد و پایداری کلی Redmi 10 بهبود خواهد یافت.

شیائومی ردمی ۱۰ با مدیاتک Helio G88، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

در صفحه آپدیتر به تمام تغییرات اشاره نمی‌شود. اما انتظار داریم که این به روزرسانی شامل تصاویر زمینه جدیدی نیز باشد‌. ردمی ۱۰ یک گوشی هوشمند نسبتا جدید شیائومی است که در آگوست ۲۰۲۱ عرضه شد. اسن تلفن هوشمند اولین دستگاه اقتصادی در بازار خارج از چین است که موفق به دریافت رابط کاربری جدید شیائومی شده است.

اگر کاربر ردمی ۱۰ هستید، آیا به روزرسانی MIUI 13 و اندروید ۱۲ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من هنوز آپدیت می یو ای ۱۳ برای ردمی نوت ۱۰ پرو رو‌ دریافت نکردم

Poco F3

خب هنوز نیومده دیگه😐
برای F3 منم نیومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی