حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتور ویبره CyberEngine ردمی K50 وعده بزرگی می دهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی

ویبره گوشی های اندرویدی مدت زیادی است که در کلاس آیفون ها نیست‌. به نظر می رسد که Redmi می خواهد این شرایط را تغییر دهد. موتور ویبره CyberEngine ردمی K50 وعده بزرگی می دهد و قرار است که بهترین نمونه در دنیای اندروید باشد.

موتور ویبره CyberEngine ردمی K50

موتور ویبره CyberEngine ردمی K50

موتور ویبره CyberEngine ردمی K50

موتور ویبره CyberEngine ردمی K50

موتور ویبره CyberEngine ردمی K50

امروز، ردمی در صفحه رسمی خود در Weibo اعلام کرد که سری Redmi K50 اولین موتور ارتعاشی خطی باند پهن CyberEngine با کد 1016 در جهان خواهد بود. این بزرگترین موتور ارتعاشی در بین دستگاه های اندرویدی با فرکانس و دامنه وسیع است. از نظر حس لامسه و عملکرد، از همه نمونه های موجود در بازار پیشی می گیرد و توسط متخصصان فناوری AAC تولید شده است.

به منظور دستیابی به بازخورد لرزشی ملموس و چند سطحی، حجم موتور ارتعاش خطی 560 میلی‌متر مربع و محدوده فرکانسی 50 هرتز تا 500 هرتز بود و راحت‌ترین فرکانس تشدید را برای یک فرد در 130 هرتز ارائه می‌کرد. این قابل مقایسه با Taptic Engine در آیفون های اپل است.

همچنین، این شرکت ادعا می کند که سطح ارتعاش این موتور سه برابر موتورهای خطی معمولی موجود در گوشی های هوشمند است. CyberEngine دارای مصرف انرژی کم 0.12W است و حداکثر سطح ارتعاش آن تا 1.1 گرم، معادل 1.88 گرم برای موتورهای خطی محور X سنتی تعریف می شور.

با توجه به ویژگی های موتور ارتعاش خطی؛ فرض بر این است که قطعاً در Redmi K50 Gaming Edition استفاده خواهد شد. این یک گوشی هوشمند گیمینگ است که دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی، صفحه نمایش 6.67 اینچی، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و سیستم خنک کننده قدرتمند است.

شما از موتور ویبره گوشی خود راضی هستید؟ این فاکتور چقدر در خرید شما تأثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

😑😑دیوونه شدم یه روز میگید زیر صفحه است اثر انگشت یه روز میگید زیر صفحه است 🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)