حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی احتمالی Redmi K50 Pro شیائومی در رندر آن فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، شیائومی

شیائومی درحال آماده شدن برای عرضه سری Redmi K50 در چین است. درحالی‌که این شرکت تاکنون تاریخ رونمایی رسمی از این سری را تأیید نکرده، این دستگاه‌ها ممکن است اواخر این ماه معرفی شوند. به‌تازگی نیز، رندر شیائومی Redmi K50 Pro و همچنین تصویری از قاب رسمی این گوشی به بیرون درز کرده است که طراحی احتمالی قاب پشتی آن را نشان می‌دهد.

طراحی احتمالی Redmi K50 Pro

اخیرا پستی از Fast Technology Official در حساب Weibo طراحی احتمالی گوشی هوشمند Redmi K50 Pro در رنگ‌های نارنجی و بنفش را به‌نمایش گذاشته است.

با قضاوت بر اساس اطلاعات فاش‌شده، Redmi K50 Pro همانند سری Redmi K40 با حسگر اثرانگشت در قسمت کناری خود عرضه خواهد شد. سری K همیشه به‌عنوان یک گوشی خوش‌قیمت با مشخصات رده‌بالا شناخته شده است؛ بنابراین عدم‌استفاده از سنسور اثرانگشت به‌منظور کاهش قیمت آن کاملا توجیه شده که البته این مورد را در سایر موارد جبران می‌کند.

طراحی Redmi K50 Pro

طراحی Redmi K50 Pro

این رندرها همچنین نشان می‌دهند که Redmi K50 Pro دارای یک دوربین سه‌گانه پشتی است که به‌صورت مثلثی چیده شده‌اند. انتظار می‌رود سنسور اصلی، 108 مگاپیکسلی باشد که در زیر جزیره دوربین نیز چاپ شده است. همچنین یک لنز فوق‌عریض و ماکرو به‌همراه فلاش دوگانه در زیر آن‌ها، ترکیب دوربین را کامل می‌کند.

اگرچه هنوز مشخص نشده است، اما می‌توان فرض کرد که مدل استاندارد Redmi K50 از طراحی تقریباً یکسانی برخوردار باشد، به این معنی که قاب‌های مدل پرو نیز احتمالاً با آن سازگار خواهند بود.

درحال‌حاضر هنوز مشخص نیست که آیا تصاویر منتشرشده از قاب این گوشی، به نمونه رسمی لوازم‌جانبی آن مربوط می‌شود و یا تنها یک لوازم‌جانبی شخص‌ثالث با کیفیت بالا است.

انتظار می‌رود مدل‌های Redmi K50 از طرح نام‌گذاری مشابه مدل‌های فعلی پیروی کنند. به این ترتیب، Redmi K50 احتمالاً در سطح جهانی با نام POCO F4 و حتی شاید با نام Xiaomi 12X در هند شناخته شوند.

نظر شما درمورد طراحی احتمالی ردمی K50 پرو براساس رندرهای لو رفته از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

قابش که چنگی به دل نمی‌زنه امیدوارم در واقعیت جذاب‌تر باشه ظاهرش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی