حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شیائومی Redmi K50 Pro را ببینید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، رندر

طراحی همه گوشی ها مشابه یکدیگر شده است نه؟ این موضوع با توجه به آن که تقریبا تنها راه اعمال تفاوت طراحی به طراحی قاب پشتی و دوربین مربوط می شود، کمی پذیرفته است. به تازگی رندری از گوشی معرفی نشده ردمی ارایه می شود که طراحی نسبتا متفاوتی را نشان می دهد. شما در این رندرها می توانید طراحی شیائومی Redmi K50 Pro را ببینید، جایی که هر چند تفاوت بزرگی وجود ندارد اما حداقل با یک نگاه می توان گفت که این یک گوشی جدید از ردمی است.

طراحی شیائومی Redmi K50 Pro

این رندر بر اساس قاب شفاف ژله ای لو رفته و منتسب به ردمی K50 Pro زده می شود. به همین دلیل شاید اصلا دقیق نباشد اما نگاهی کلی به آن چه که شاید این دستگاه باشد، به ما می دهد.

شایعاتی که وجود دارد این است که Redmi K50 Pro قدرتمندتر از مدل پایه خواهد بود، اما کمی قدرت کمتری نسبت به مدل K50 Pro Plus خواهد داشت. خب البته این موضوع کاملا قابل پیش بینی است.

قاب شفاف منتسب به ردمی K50 Pro

قاب شفاف منتسب به ردمی K50 Pro

قاب شفاف منتسب به ردمی K50 Pro

قاب شفاف منتسب به ردمی K50 Pro

در این رندر تصور شده که ردمی K50 Pro در جلو یک نمایشگر تمام صفحه با یک سوراخ برای دوربین سلفی ارایه می شود. طبق شایعات این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD + (1080 x 2400 پیکسل) خواهد بود. علاوه بر این، رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می‌کند و دارای حسگر اثر انگشت جانبی است.

رندر منتسب به Redmi K50 Pro

رندر منتسب به Redmi K50 Pro

پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین مستطیلی است که سه دوربین را در خود جای می دهد. یک منبع آگاه ادعا می کند که مشخصات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، یک دوربین 13 مگاپیکسلی OV13B10 فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی GC02M1 است. البته شاید دوربین سوم بتواند یک دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی OV08A10 باشد.

در بخش سخت افزار شاید این گوشی دارای اسنپدراگون 8 نسل 1 در قلب خود باشد. این گوشی با حداکثر 12 گیگابایت رم عرضه می شود و ظرفیت ذخیره سازی داخلی آن 256 گیگابایت است.

لبه سمت راست گوشی هوشمند دارای دکمه های پاور و تنظیم صدا است. به همین ترتیب، لبه پایینی پورت USB Type-C را در خود جای می دهد. شیائومی قبلاً فاش کرده بود که سری K50 از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. در نهایت، این گوشی احتمالاً دارای سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 است.

نظر شما درباره طراحی احتمالی ردمی K50 Pro چیست؟ این گوشی پرچمدار اقتصادی شیائومی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی بدم میاد ولی باید بگم این دیگه اسکیه

Mahdi

k50proیا ایکو ۷ پرو سوال اینه😂بعد رندرش خیلی بد درسته کردن توی قاب طول ماژول دوربین بلندتره اما تو رنده از لحاظ عرضی خیلی زیاد کردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)