حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شیائومی 12 اولترا نسبت به نسخه قبل تغییر نخواهد کرد؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

اخبار در مورد شیائومی 12 اولترا تاکنون بسیار متناقض بوده است. با این حال، به نظر می رسد که شیائومی در حال آماده سازی دستگاهی است که در جایگاهی بالاتر از شیائومی 12 پرو قرار می گیرد، و آخرین اطلاعات افشا شده اولین نگاه احتمالی را به قیمت شیائومی 12 اولترا ارائه دهد.

 

 

تا به حال، مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد امسال شیائومی 12 اولترا را عرضه کند یا خیر. اما اطلاعات فعلی به سمت جایگزینی شیائومی 11 اولترا با Mix 5 Pro به عنوان پرچمدار تمام عیار شیائومی متمایل است، ولی به نظر می رسد که گوشی مشابهی با آنچه که شیائومی 12 اولترا نیز می‌تواند باشد، در آینده دورتر در راه است.

با توجه به اخبار منتشر شده در این شایعه، شیائومی واقعاً قصد دارد تا اواخر سال جاری شیائومی 12 اولترا را عرضه کند. این احتمال وجود دارد که این دستگاه مورد بحث همان “Xiaomi 12U” باشد که قبلاً گزارش شده بود، که با کد داخلی “L2s” شناخته می شود و در سلسله مراتب پرچمدار سنتی این شرکت بالاتر از شیائومی 12 پرو قرار می گیرد.

با این حال، شیائومی 12 اولترا ارزان نخواهد بود. منبع انتظار دارد که قیمت این دستگاه در چین حدود 940 دلار آمریکا باشد، که به این معنی است که می توان انتظار داشت این گوشی در اروپا با قیمتی در حدود 999 یورو عرضه شود. این قیمت همان 5999 یوان است که قیمت پایه شیائومی 11 اولترا نیز محسوب می‌شد.

قیمت شیائومی 12 اولترا ارزان نخواهد بود

قیمت شیائومی 12 اولترا ارزان نخواهد بود

به نقل از منبع و طبق گزارش ها، این گوشی هوشمند احتمالاً در نیمه دوم سال در رویداد بزرگی رونمایی خواهد شد و حداقل در اروپا به فروش می رسد. شیائومی 12 اولترا یا Xiaomi 12U از نسخه ساخته شده توسط TSMC پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد. طبق همه نشانه ها، این پردازنده همان SM8475 خواهد بود و احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نام خواهد گرفت. حضور یک لنز پریسکوپی پنج برابری نیز در این دستگاه در شایعات گفته می‌شود.

 

منتظر شیائومی 12 اولترا هستید؟ در آخرین شایعه گفته می‌شود قیمت شیائومی 12 اولترا نسبت به شیائومی 11 اولترا تغییری نخواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

هی شیا سامی آپدیت رو چهار سال کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری