حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه MIUI 13 در هند احتمالا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را پیش از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی برای بازار چین منتشر کرد. این شرکت اخیراً از عرضه نسخه جهانی MIUI 13 خبر داده است. به تازگی شیائومی هند اعلام کرده که نسخه هندی MIUI 13 نیز به زودی وارد این شبه قاره خواهد شد. تاریخ عرضه MIUI 13 در هند احتمالا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ باشد.

تاریخ عرضه MIUI 13 در هند

اگرچه تاریخ مشخصی از سوی این شرکت اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 در تاریخ ۲۰ بهمن عرضه شود. دیروز، Redmi India تأیید کرد که Redmi Note 11 و Redmi Note 11S در همین تاریخ عرضه خواهند شد. این برند همچنین Redmi Smart TV X43 و Redmi Smart Band Pro را در این رویداد معرفی خواهد کرد.

رابط کاربری MIUI 13 قابلیت Liquid Storage را به ارمغان می آورد که نامنظم شدن حافظه داخلی را کاهش می دهد و به طور فعال داده های ذخیره شده را مدیریت می کند تا راندمان یکپارچه سازی را تا 60 درصد بهبود ببخشد. همچنین یک حافظه اتمیزه وجود دارد که کارایی RAM را به ارمغان می آورد.

تیزر منتشر شده توسط شیائومی هند

تیزر منتشر شده توسط شیائومی هند

رابط کاربری MIUI 13 همچنین دارای الگوریتم های متمرکز برای تخصیص پویا منابع سیستم بر اساس سناریوهای استفاده است که به روان و پاسخگو بودن رابط کاربری کمک می کند. همچنین برنامه‌های فعال را در اولویت قرار می‌دهد و به CPU اجازه می‌دهد روی کارهای مهم تمرکز کند.

همچنین یک ویژگی Smart Balance برای یافتن خودکار تعادل بین عملکرد و مصرف انرژی وجود دارد. ادعا می شود که این ویژگی عمر باتری را تا 10 درصد افزایش می دهد.

از نظر بصری، MIUI 13 با موتور تم Material You ارائه می‌شود که تم رنگی برنامه‌ها را تغییر می‌دهد تا با رنگ‌ تصویر زمینه فعلی شما مطابقت داشته باشد. با این حال، این قابلیت در حال حاضر فقط برای برنامه های Google کار می کند. یکی دیگر از تغییرات بصری کنترل سنتر جدید است که بسیار شبیه کنترل سنتر آیفون است.

تاریخ عرضه نسخه هند MIUI 13 برای ۲۰ بهمن هنوز تایید نشده است اما حدس زده می شود که همین تاریخ باید برای آن تعیین شود.

شما منتظر MIUI 13 هسنید؟

دریافت کنندگان آپدیت MIUI 13 شیائومی، کدام دستگاه‌ها هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)