حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبیا Z40 Pro اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار سری Nubia Z40 به‌زودی در چین معرفی شوند. همچنین این خانواده احتمالا شامل دو عضو با نام‌های Z40 و Z40 Pro خواهد بود. درحالی‌که هنوز جزئیات مدل اصلی مشخص نیست، انتظار می‌رود نسخه پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 وارد بازار شود. حال امروز، نوبیا رسما تأیید کرد که Z40 Pro به فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی مشابه آیفون‌های اپل مجهز خواهد شد.

فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی نوبیا Z40 Pro

اپل از زمان عرضه سری آیفون 12 در سال 2020، فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagSafe را ارائه کرده است. سال گذشته، ریلمی اولین برند اندرویدی بود که با معرفی گوشی مفهومی Realme Flash، فناوری بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد. بااین‌حال، این شرکت هنوز آن را در دسترس عموم قرار نداده است.

ازاین‌رو، به‌نظر می‌رسد که Nubia Z40 Pro به‌عنوان اولین گوشی هوشمند اندرویدی جهان با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی معرفی خواهد شد. درحالی‌که Realme Flash شارژ بی‌سیم 50 واتی را ارائه می‌کند، هنوز هیچ خبری در مورد قابلیت‌ها و توان فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی Z40 Pro در دسترس نیست.

فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی نوبیا Z40 Pro

فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی نوبیا Z40 Pro

گزارش‌های اخیر بیان می‌کردند که Nubia Z40 Pro اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از سنسور دوربین جدید سونی با نام IMX787 استفاده می‌کند. از مشخصات این سنسور در پرچمدار آینده نوبیا می‌توان به فاصله کانونی 35 میلی‌متری و دیافراگم f/1.6 اشاره کرد. همچنین این گوشی اخیراً در بنچمارک Geekbench 5 با امتیاز تک‌هسته‌ای 1228 و امتیاز چندهسته‌ای 3379 دیده شده است.

به‌گزارش gizmochina، لیست بنچمارک Nubia Z40 Pro نشان داد که این دستگاه مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام با 16 گیگابایت حافظه رم بوده و با سیستم‌عامل اندروید 12 در خارج از جعبه عرضه می‌شود. علاوه‌بر این، این دستگاه مجهز به یک سیستم انتقال حرارت در درجه هوافضا خواهد بود. انتظار می‌رود که نوبیا به‌زودی تاریخ معرفی رسمی و مشخصات دیگری از سری Z40 را تأیید کند.

نظر شما پیرامون فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی نوبیا Z40 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی